Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av elgusano
Någon som vet hur mycket navi skivorna kostar till RTI för XC60? Har en 2011:a D5 AWD som jag nyss köpte, dock enligt ÅF med bättre display än tidigare år och även tidigare 2011:or (har heller ingen liten display på instrumenpanelen som de flesta 2011:or jag sett har).

Antar att Volvo tar rätt bra betalt jämfört med en lös navigator typ Garmin med lifetime map update... Finns det någon liknande lösning till Volvos navigation med lifetime update eller motsvarande?
Användarvisningsbild
av MartinS
Du har Sensus i din bil, och skall således ha RTI HDD skivor. Jag tror det kostar runt 1500kr för en uppsättning. Annars säljs de ofta på blocket och brukar dessutom finnas i pirat bukten om man är lagd åt det hållet.

Det kommer en uppdatering årligen, den senaste heter 2013.1.

/Martin
av elgusano
OK tack för svar, de skivorna jag fick med står det inte RTI HDD på utan bara "RTI". Det äldre paketet har en kod "0920", kan det kanske vara vecka 20-2009? De nyare skivorna har en kod 1222, skulle kunna vara mitten av 2012? Kanske dags för en uppgradering till HDD skivor och med nyaste materialet. Har en 7" sensus skärm. Blir det ny grafik i samband med uppgradering ?

Mvh Mats

Men är kabeln som strömtjuven satt p&ari[…]

Northvolt kommer att avveckla all produktion vid b[…]

B230F går fett

Vilka felkoder har du??. Om motorn går i &q[…]

Jag har en gammal saab 900 turbo som är trimm[…]