Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Niclasa
någon som vet om det skiljer någe invändigt på N karossen inv? ska beställa bur till v70in men finess har bara till s60 men funderar på om det inte är samma?

Ja jag vet att v70 är kombi å s60 är sedan så det behöver ni inte skriva. :mrgreen:

Bilen är från 02 om det hjälper!

/Nisse
av Niclasa
Droopy skrev:Ja, får den plats i skuffen på en S60 får den ju såklart oxhså plats i en V70 om det var det du var ute efter
haha va? ingen hund bur ja pratar om lr vad menar du:)?

ska svetsa i drifting bur och undrar om det skiljer någe på bilarna invändigt:)
av Droopy
Niclasa skrev:
Droopy skrev:Ja, får den plats i skuffen på en S60 får den ju såklart oxhså plats i en V70 om det var det du var ute efter
haha va? ingen hund bur ja pratar om lr vad menar du:)?

ska svetsa i drifting bur och undrar om det skiljer någe på bilarna invändigt:)
*skratt* jag trodde du menade en hundbur, på fråga B svarar jag:vet ej.
av s60titanium
Skulle för övrigt vara till stor hjälp om det finns någon slags lista på de grejer som S60 och V70N delar. Köpte midjelister från en V70 till S60:in (givetvis inte bakdelen då) men det var ju bara listerna på framdörrarna som passade. V70 är ju en större bil men det är ju lätt att få bilden att det som passar på V70, passar på S60. Kanske bör tilläggas att S60:in är min första P2 bil och jag har inte pulat med sådana innan.
av Niclasa
basberoende skrev:Är det hel eller halvbur du är på jakt efter? Jag har för mig att v70 och s60 är samma från fronten till B-stolparna. Där efter skiljer dom sig.
det är helbur ja ska beställa men det som är intressant är ju från huvudbågen och frammåt då dessa är "formade" efter karossen
av basberoende
Niclasa skrev:
basberoende skrev:Är det hel eller halvbur du är på jakt efter? Jag har för mig att v70 och s60 är samma från fronten till B-stolparna. Där efter skiljer dom sig.
det är helbur ja ska beställa men det som är intressant är ju från huvudbågen och frammåt då dessa är "formade" efter karossen

Som jag sa tidigare, jag tror det ska vara "samma" bil till B-stolparna. Kan inte finess svara på din fråga?
Dåligt batteri?

Idag startade inte min frus s80 -03 . Dåli[…]

Lastat lite ved i den, några dagars fö[…]

Volvo V70 I motorlampa

Har du raderat felkoden? Annars kan det ta evighet[…]

Byta stereo v50

Hej. Jag har en v50 flexifuel från 2006. […]