Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Hallå! :wink:

Har tidigare haft problem med högtalarna i förardörren som gav upp när den kände för det. Nu har dom jäklarna kommit igång på nå jäkla vänster. Jag poppade ganska friskt och vips så började skiten att fungera. Hoppas jag slipper jävlas med det där bara :/ När vi ändå är inne på ljud så vill jag i med en låda framöver, det kommer fylla ut premium soundet fint! :D

Annars väntar man bara på barmark och plusgrader :P Tjuvade lite och körde in mulifuel mappen igår :D Bra skillnad mot BF98 måste jag säga!

Jag väntar fortfarande på att Vossen cv3 replika kommer ut så jag kan köpa dom :P Sen blir det lite små fix så som toning och ev r-design prylar :D
Bjuder på lite bilder ifrån i helgen då jag dammade av polermaskinen och dammsugaren :P

Bild

Är det inte vår när man tar fram tygmattorna? :D
Bild

Bild

Jag snackade med Racedäck angående Vossen cv3 replikor och dom sa att dom ej skulle få in dom till våren. Så nu blir det Ocean Cruise 19":

Bild

Är snarlik Vossen, jag tror dom kommer sitta minst lika fint 8)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12
V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm

Jämför med andra bilar som är samma[…]

Måste vara fel modell av fjäderben. Kan[…]

Dina lyktor är sönderbrända på[…]

:-) Grattis! Vad blir det nu då? :-) ID[…]