Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Clonetom
Vojje skrev:
Annars är LL bara avundsjuk för att han inte får vara med i KP-klubben, utan bara i farmarklubben Alupasta :lol:
:D :lol:
Kan nog va så.........
Användarvisningsbild
av Ravi
Oj det var på en torsdag borde väl skrivit det då ! Vad Sven b pratar om vet jag inte ! KP är ju livet haha
Användarvisningsbild
av SvenB
Ravi skrev: Vad Sven b pratar om vet jag inte !
Jag pratar om denna nya forumsdeltagare:
volvov7024turbo01 skrev:dom byter olja i motorn och skippar at byta filter då det inte syns kräv att du ska ha ersättningsdelarna
av volvov7024turbo01
vill bara få er mekaniker på plats då jag vet hur ni fungerar blåser folk på pengar o ersätter gammalt skit osv tex betalar en för länkarm o ni slipar ner dom o lackar om de behövs o ersätter bara bussningar ;)
av Clonetom
tror du att alla på detta forum är mekaniker på volvoverkstad eller annat verkstad ? :roll:
Användarvisningsbild
av Ravi
volvov7024turbo01 skrev:vill bara få er mekaniker på plats då jag vet hur ni fungerar blåser folk på pengar o ersätter gammalt skit osv tex betalar en för länkarm o ni slipar ner dom o lackar om de behövs o ersätter bara bussningar ;)

Haha det var det löjligaste jag hört!
av Clonetom
Ravi skrev:
volvov7024turbo01 skrev:vill bara få er mekaniker på plats då jag vet hur ni fungerar blåser folk på pengar o ersätter gammalt skit osv tex betalar en för länkarm o ni slipar ner dom o lackar om de behövs o ersätter bara bussningar ;)

Haha det var det löjligaste jag hört!
Tror den stackars fånen att det blir billigare för verkstan att en mekaniker står och slipar ner en länkarm och sen lackar den och byter bussningar än att de tar en ny komplett arm och monterar dit ? :D
Lite problem i stallet på den gården tror jag :wink: :roll:
av llesrof
Skit i honom. Han är uppenbarligen bara ute efter att mucka gräl. Jag vet att det är svårt att låta dumhet stå oemotsagt, men om vi nonchalerar "volvov7024turbo01's" inlägg så tröttnar han. Det är väl den där "Upplyst" som kommit tillbaka i ny skepnad. Hans router har väl fått ni IP-adress så att han kan komma in här igen :D
Användarvisningsbild
av Tomas88
Då slutar alla upp med påhopp och återgår till ämnet. Man kan ha olika åsikter utan att kalla varandra dumheter.

Du kan ju skicka in en förfrågan till m[…]

Tempmätare går i topp

Vid närmare eftertanke, Tempgivarsignalen g&[…]

Har fått till mig att hårdvaran ä[…]

Sota ur partikelfilter i Vida

Har en Subaru bensin/etanol/el driven med partikel[…]