Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Hur tusan kan man inte se skillnad på min bil och en standard med skottkärrehjul? ;)
Användarvisningsbild
av joel80
Bah! Standard! Jag har ju t.o.m vinge nu.. r-designkåpor fram och Joel-edition med plastidip-svarta fälgar och svarta backspegelkåpor! ;)
av Schmoyoho
Brainy skrev:Hur tusan kan man inte se skillnad på min bil och en standard med skottkärrehjul? ;)
Av din profilbild/avatar och joel80:s youtube-klipp att döma är det en treåring bakom ratten i båda bilarna. Så det kanske var där jag gick bet 8)
joel80 skrev::D
Brainy har ju en GAMMAL bil!! Den är ju typ 5 år äldre än min!
Jag tänkte börja vräka ur mig spydigheter nu men om den är fem år så är den fint uppiffad eftersom den ser ny ut på de exteriörbilderna jag kikade på nyss. (Och nu när vi ändå är OT och jag har din uppmärksamhet: som bilnörd har jag sett en hel drös av dina Youtube-klipp. Dieselvärmar-timelapsen var riktig bilporr. Ville bara önska att du tutar mindre. Jag tar det väldigt personligt att bli tutad på för att jag hanterar nya situationer... ehm, med marginal för förbättring om man säger så :))
Användarvisningsbild
av joel80
Hahaha.. Det är ju jag som tagit de flesta av Brainys extriörbilder! Det är därför hans bil ser så fin ut där! ;)
Glad att du gillade dieselvärmar-timelapsen... och de andra filmerna också. Precis laddat upp en ny.. rätt kort den här gången då jag varit sängliggande en vecka och inte rört bilen (snyft.. smutsig är den också..).

Jag kan i vissa lägen erkänna att jag kanske tutar lite snabbt, men jag tror att väldigt många som skulle behövt tuta drar sig för att göra det i nån svensk "men inte ska väl jag störa"-anda. Tutar hellre nån gång för ofta än att missa den där gången då den andre föraren inte ser mig och kör in i mig bara för att den inte såg/hörde att jag var där.
Många tutningar är ganska snälla också.. en liten kort beep tycker jag man inte ska bli irriterad över. :)
Bränsletryck B230fb.

Det brukar vara c:a 2,5 kg på tomgång […]

Xc60 My26 T6 230v laddare

Har också en fundering kring motor/kup&eacut[…]

Jag har fortfarande 3.4.4 som jag fick den 16 juli[…]

XC90 gen 1-fälgar på V60

Hej! Blev erbjuden en uppsättning 19”[…]