Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Primus
Startar en tråd om Sensus Connect Navigation. Beskriv gärna hur du tycker det fungerar. För och nackdelar mot andra system du känner till. Positiva överraskningar? Negativa erfarenheter?
Noe raskere respons en den gamle RTI løsningen, ellers ikke helt de store endringene.
Litt bedre kart (detaljer, 3D, etc.)
HAr ikke helt den store erfaringen med andre systemer, men jeg tror fremdeles ikke dette er i nærheten av best i klassen ;-)
alebak skrev:Noe raskere respons en den gamle RTI løsningen, ellers ikke helt de store endringene.
Litt bedre kart (detaljer, 3D, etc.)
HAr ikke helt den store erfaringen med andre systemer, men jeg tror fremdeles ikke dette er i nærheten av best i klassen ;-)
Tack! Det är säkert så att vissa fristående märken är snäppet bättre. Så brukar dt ju vara. Men intressant att se hur andra upplever funktionen o h användarvänligheten.
Tycker send to car funktionen är toppen! Man går in på here.com och kan därifrån skicka adressen man vill åka till direkt till bilen.
Var Sensus Connect Navigation nått man måste beställa som option? Om jag går in i min Sensus Connect och bläddrar till navigation så frågar den efter en kod..Och om jag går in i det uppkopplade läget frågar den efter itt volvo login (har inte loggat in där ännu) Är lite förvirrad..
Låsproblem passagerardörr

Kabelbrott i framdörr har haft samma problem […]

Har kört med Rica i ett flertal bilar och j&a[…]

Byta bältet mitten bak??

Hej nej det är inte så enkelt tyvä[…]

Byte huvudbromscylinder

Mänga bra tips. Har testat med att håll[…]