Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av tunnis
Tillhör dem som är helsåld på VOR. Både den blå färgen och skinnklädseln är grymt snygg.
Lär bli en XC60 VOR i maj om bara Volvo inser att VEA måste komma med AWD vol:-)

Annars blir det nog tyvärr ett annat bilmärke :cry:
av Primus
Passar på att ställa den mest grundläggande frågan om MY15 här - När kommer den.. :lol: Alltså, vet någon när den presenteras?
av Droopy
Skruffel skrev:Det här med Ocean Race Edition... Är inte det lite hypat, om vi ska vara helt ärliga?
Det som skiljer är väl endast färgen på lacken och möjligtvis färgen på tyget på insidan?

Hypat el inte kan jag inte svara på, i mitt eget fall var jag och skulle köpa en V70 och ville ha den i electric silver ( bara lacken kostade 12000 extra då ) Volvo körde samtidigt då en kampanj på ORE och för 10000sek extra fick man electric silver, skin + 17" så det var inte så mycket att fundera på.

Dessutom grymt sköna skinstolar i ORE, inte samma som om du väljer dem separat. I övrigt är den ju som vilken V70 momentum som helst
Användarvisningsbild
av Funk
Primus skrev:Passar på att ställa den mest grundläggande frågan om MY15 här - När kommer den.. :lol: Alltså, vet någon när den presenteras?
Om mönstret följer det vanliga så är produktionsstart v.20 , presentation och öppnande av orderböcker några veckor innan. Volvo Ocean Race behöver man inte vänta så länge på innan den visas, eftersom den rimligen skall hinna börja säljas i god tid innan racet startar.

/Thomas
av tunnis
Ocean Race lär väll visas på Genevemässan i början på mars?
av perhall
Skruffel skrev:Det här med Ocean Race Edition... Är inte det lite hypat, om vi ska vara helt ärliga?
Det som skiljer är väl endast färgen på lacken och möjligtvis färgen på tyget på insidan?
Det kan jag verkligen hålla med om. Men när jag köpte min var det rea - ORE för 9900 istf 20 000. Intressant i sig att de rear ORE. Särskilt eftersom ORE är dyrare än Summum enligt beglistpriser och Summum rear de i princip aldrig. För 9900 fick jag electric silver (10900 annars), 17" (4000), skinn (10000) och en massa småsaker.
Måste säga att skinnet är mycket finare än det vanliga, medan 17" ORE-fälgarna är apfula.
PH
Användarvisningsbild
av Jensen
Volvo har en produktutbildning som börjar 27 Mars för MY15.
Bilarna brukar kunna beställas strax efter detta.
av Primus
Jensen skrev:Volvo har en produktutbildning som börjar 27 Mars för MY15.
Bilarna brukar kunna beställas strax efter detta.
Låter klart intressant. Hur harmonierar det med hur det brukar se ut för nya årsmodeller? Skulle de då öppna för beställning typ vecka 15?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14

Går startspärren i så kommer den […]

Tror nog att det var cordsläpp på n&a[…]

Jag måste nog säga att jag inte rikti[…]

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och p[…]