Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Men det funkar alltså med appen? Så det är inte bilen som står där det är taskig täckning?
Min funkar klockrent.. Kommer aldrig vilja ha en bil utan VOC eller nått liknande igen.
Användarvisningsbild
av VolvoBengan
Bilen står lite överallt.
Hemma funkar det varannan dag ungefär, då knappast täckningen... Funkade bra innan appen uppdaterades...

Det som stör mig mest är att Volvo uppenbarligen ignorerar problemet.
av Ulmerkotte
Ofta så står det, "Värmaren kunde inte startas", På min VOC-app(Samsung, Android), när jag kommer ut till bilen, gissa vad som startats och gjort bilen varm o go? :lol:
Användarvisningsbild
av Perra83
Har min bil hos Volvo idag.

Pratade med meken och det fanns ett par mjukvaror för VOC och en för mediasystemet mm. På vägen ut ur verkstaden larmade bilen om Volvo On Call service erfordras. Han körde in bilen igen och då va telefonen helt död och något mer. Ny styrenhet på väg hem och byts under eftermiddagen.

Hoppas nu på att detta ska hjälpa för att få VOC att fungera som det ska.
Användarvisningsbild
av Perra83
Och inte blev det bättre.

Ny styrenhet och nyregistrering hos VOC. Brukar ta ca 20min innan det börjar fungera. 4,5 sedan och det fungerar fortfarande inte. Inge trött man blir, nähä!

Får bli ett samtal till Volvo supporten imorgon och se om ja skyfflas vidade till återförsäljaren igen.
Användarvisningsbild
av Perra83
Dygn 17 utan fungerade VOC. Bilen hos Volvo igen. Blåtanden slutade fungera igår oxå. Ja surnade till rejält och hävde in bilen till verkstaden och dom tog den direkt, det är bra!
Användarvisningsbild
av Perra83
Nu så! Har varit hos Volvo två gånger idag och nu fungerar allt som det ska.

Förklimatisering och navigeringen fungerar inte via appen.
av Connected2014
VolvoBengan skrev:Fantastiskt av Volvo att lägga miljoner i en reklamfilm, men inte en spänn på VOC-appen som får mängder med klagomål.

Har mailat med dom ignorerar.

Nä, blir nåt annat än Volvo nästa ggn! :evil:

Hej. Pratat med Volvo som inser att VOC är något som är viktigt för kunderna, särskilt i vintertider. De menar att det pågår förbättringsarbete för att göra det bättre men det tar tid för ändringar att slå igenom och man behöver i vissa fall åka till verkstad för att få rätt programvara i bilen. Ge inte upp VolvoBengan!
Användarvisningsbild
av VolvoBengan
Lät ju bra iaf :lol:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18

Koppla nya kablarna i dosan som dom gamla sitter

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. […]