- tor 28 nov 2013, 20:27
Jag har inte beställt en ny ännu men är ändå lite nyfiken på vad Volvo tar för den. Och den heter T-tec, inte D-tec, så vi är på samma spår här. ;)
Så om du slår en pling till Volvo och får ett pris, dela gärna med dig!
Däremot har jag tagit loss klädseln från passagerarsätet pga en liten olycka med ena katten som satt i sin bur där, och har påbörjat återmonteringen. Att ta loss var inga bekymmer när man väl kom i underfund med hur man ska göra men att sätta tillbaka den är liiite lurigare. Det är ruggigt trångt vid ryggstödet så korvfingrar bör man inte ha. Det tog ett tag och sedan var jag tvungen att avbryta så jag har inte fått den helt på plats ännu men har tagit ett par bilder under processen som jag kan ladda upp senare.
Ska försöka få loss lite tid i helgen så jag kan få färdigt det och då passa på med bilder.
Edit:
Kom på att jag fick svar i en annan tråd där en person råkat ut för liknande det som hände mig.
Han hade fått klädseln bytt för 800kr vilket inte är speciellt mycket. Då förstod jag det som att firman även bytte åt honom vilket nästan är värt de där kronorna. Så vad kan man höfta det till, 500kr för klädseln och 300kr för 1h arbete?
Nuvarande:
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld
VW Golf 3 GT '94 - Såld