Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vilken färg på XC60?

Svart metallic
3
10%
Electric silver
17
57%
Twilight brons
10
33%
Användarvisningsbild
av MartinS
Bra val! XC60 är riktigt snygg i brun, men personligen hade jag tagit Avior fälgarna framför Titania alla dagar i veckan, men det är ju en smakfråga.
av CHSC
Var tvungen att bygga en med Avior fälgarna, svårt val. Jag som tänkte åka till handlaren idag och beställa.
av S80V8AWD
Min röst lägger sig på Java Rich den är enligt mig riktigt snygg. Dock i paritet med Electric silver som också är en favorit... Jag tycker Rich java tillsammans med fenrir 19" gör sig riktigt bra tillsammans!
Användarvisningsbild
av PaNi
S80V8AWD skrev:Min röst lägger sig på Java Rich den är enligt mig riktigt snygg. Dock i paritet med Electric silver som också är en favorit... Jag tycker Rich java tillsammans med fenrir 19" gör sig riktigt bra tillsammans!
Kul!, precis vad jag beställt och går och väntar på.
av S80V8AWD
PaNi skrev:
S80V8AWD skrev:Min röst lägger sig på Java Rich den är enligt mig riktigt snygg. Dock i paritet med Electric silver som också är en favorit... Jag tycker Rich java tillsammans med fenrir 19" gör sig riktigt bra tillsammans!
Kul!, precis vad jag beställt och går och väntar på.
Grattis! Då skulle en bild så snart du har fått din levererad inte sitta helt fel! Men antar att den blir levererad på vinterhjul? Vad blir det för fälgar på dom?
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Snygg färg! Rich Java gör sig bra på XC60 dock så kan jag inte komma överens med fronten på nya XC60 tyvärr. :???:
Användarvisningsbild
av PaNi
Min preliminära leveransvecka är 15, dvs i början av april. Då hoppas jag verkligen sommarhjulen med Fenrir-fäljarna är monterade. Vilka vinterhjul jag får har jag faktiskt inte koll på mer än att de ska vara dubbfria på lättmetallfälg. Hoppas det inte är 13-tummare :-)
Användarvisningsbild
av MartinS
PaNi skrev:Min preliminära leveransvecka är 15, dvs i början av april. Då hoppas jag verkligen sommarhjulen med Fenrir-fäljarna är monterade. Vilka vinterhjul jag får har jag faktiskt inte koll på mer än att de ska vara dubbfria på lättmetallfälg. Hoppas det inte är 13-tummare :-)
Det lär ju va Segin 17" om du beställt dem av volvohandlaren. Bilen är som en finlandsfärja att manövrera med 235/65-17 däck... Tar en kvart från att du rör på ratten till bilen svänger, det gör stor skillnad att bara gå upp ett steg till 18" med 60-profil. Om du fortfarande kan uppgradera till 18" för en mindre kostnad rekomenderas det starkt! listpris skiljer inte mer än ~2kkr om jag minns rätt.

/Martin
av CHSC
Gjorde min beställning igår, blev twilight brons tillsammans med Titania 20" fälgen.
Användarvisningsbild
av MartinS
Grattis, det blir kanon!
Byte huvudbromscylinder

..Håller tummarna för att det reparer[…]

30% etanol höjer definitiv förbrukningen[…]

Dina frågor kan du också pröva […]

Trasig Renault Scenic

Har idag varit på Biltema (körde med Re[…]