Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vilken färg på XC60?

Svart metallic
3
10%
Electric silver
17
57%
Twilight brons
10
33%
av CHSC
Ska inom kort beställa en XC60 Summon, men har svårt att bestämma mig för färgen.
Kan nämna att jag inte har som hobby att putsa bilar.
Användarvisningsbild
av poscarjr
Rich Java?
av CHSC
Frun gillar inte Rich java, så den går bort, savile grey har vi på vår nuvarande v70 så den går också bort.
Användarvisningsbild
av MartinS
Gillar du inte att putsa går Svart och Brun fetbort. Electric silver är snygg!
Användarvisningsbild
av PaNi
CHSC skrev:Frun gillar inte Rich java, så den går bort, savile grey har vi på vår nuvarande v70 så den går också bort.
Be henne prata med min hustru. Jag ville ha en vit XC60, men frugan hotade med uteblivet fredagsmys i två år om hon inte fick en Rich Java. Så nu har jag beställt en med Rich Java....
Användarvisningsbild
av MartinS
Rich java lär man ju få putsa livet ut sig på om den inte skall se risig ut efter några månader.
av CHSC
Be henne prata med min hustru. Jag ville ha en vit XC60, men frugan hotade med uteblivet fredagsmys i två år om hon inte fick en Rich Java. Så nu har jag beställt en med Rich Java....
Det gjorde du nog rätt i.
Användarvisningsbild
av PaNi
MartinS skrev:Rich java lär man ju få putsa livet ut sig på om den inte skall se risig ut efter några månader.
Ja, men det får hon göra. Det fanns mer än en anledning att jag ville ha en vit bil. :lol:
Användarvisningsbild
av Funk
Utav färgerna i trådem, svart metallic, i verkliga livet Rich Java utan tvekan ! Det är den snyggaste kulören på länge, i summumutförande med den cognacsbruna interiören och silverfärgade tjugotummare så är det svårslaget..

/T
Användarvisningsbild
av Guligan
Electric Silver av dessa val. Speciellt snyggt om man kompletterar med taklucka.
Mätarhus

Löda om instrument huset

E85 har 104 oktan och E95 har väl 108 oktan. […]

B230F går fett

Kolla här om det hjälper 1-2-1 = Luftm[…]

Byte huvudbromscylinder

..Håller tummarna för att det reparer[…]