Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ted68
Detta måste funka när jag får min bil, har längtat efter att slippa gå ut till bilen för att starta värmaren i drygt tre år nu.

Skulle vara skoj att se en omröstning på detta forum när det gäller VOC. typ en skala från ett till fem.
Går det att fixa tro?
Användarvisningsbild
av joel80
Jag har en V70 och tycker det fungerat bra.. enstaka tillfällen man inte fått kontakt. Aldrig haft problem mer än under enstaka dagar..
Skulle bli väldigt frustrerad om det inte funkade så ofta som för vissa av er här.
Användarvisningsbild
av bem
Var ute ock åkte längdskidor i några timmar idag och när jag bedömde att jag skulle ha ca 40 min kvar tills jag skulle vara vid bilen så stanna jag mitt ute i skogen och tog fram mobilen, starta värmaren manuellt via VOC appen och väntade tills jag skulle se "Värmaren startad" längst ner i svarta kanten i appen - jovisst starta värmaren. När jag kom fram till bilen hörde jag det sköna mullrandet från värmaren. Sätta sig i en varm bil - Yes, det är melodin.

/Bo
Användarvisningsbild
av joel80
Testa att vänta till du har 20 minuter kvar nästa gång.. det hinner bli lika varmt i bilen på 20 minuter. ;) (om det inte är typ -15 eller kallare ute.. då kanske det behövs en halvtimme..
Användarvisningsbild
av Perra83
Ja körde värmaren en kvart imorse -7 ute och rutorna va rena och tinade. Direktstartade via PCC, appen går ja inte in i längre för det tar bara en massa tid som ja inte för igen.
Användarvisningsbild
av Perra83
Vad håller Volvo på med!?

Man kan fortfarande inte komma åt Volvo on call via Min Volvo på nätet. Verkligen skitdåligt!

Testar ja att logga in på Min Volvo och kolla på C30:n så får jag upp allt som Volvo on call visar utan felmeddelande. V
Användarvisningsbild
av VolvoBengan
Fantastiskt av Volvo att lägga miljoner i en reklamfilm, men inte en spänn på VOC-appen som får mängder med klagomål.

Har mailat med dom ignorerar.

Nä, blir nåt annat än Volvo nästa ggn! :evil:
Användarvisningsbild
av joel80
Jag har som vanligt inga problem.. Loggade in och testade nu.
Förstår inte varför det krånglar så mycket för vissa.. jobbigt. :(
Användarvisningsbild
av VolvoBengan
KUNDE INTE KONTAKTA DIN VOLVO :evil:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 18
Volvo 945 STARTAR EJ