Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av llesrof
Associationer ja... blev plötsligt sugen på att köpa tyskt. En Mercedes kanske... :D
Användarvisningsbild
av joel80
Tycker också reaktionerna blev lite hårda.. :)

Min uppfattning är att det inte är så mycket Volvo i Zlatan.. men va faan, det försämrar ju inte bilen att han är med precis.
Användarvisningsbild
av SvenB
joel80 skrev: Min uppfattning är att det inte är så mycket Volvo i Zlatan.. men va faan, det försämrar ju inte bilen att han är med precis.
Nej det försämrar inte bilen, men hans medverkan tillför inget heller. :D
av llesrof
joel80 skrev:Tycker också reaktionerna blev lite hårda.. :)

Min uppfattning är att det inte är så mycket Volvo i Zlatan.. men va faan, det försämrar ju inte bilen att han är med precis.
Näe, bilen blir inte sämre, men imagevärdet blir det i mina ögon. Jag är inte ointresserad av bollsparkning, jag är aktivt ointresserad av bollsparkning. Jag tycker att det är så förbannat ointressant att jag anstränger mig för att slippa komma i kontakt med eländet. Växlar jag kanal på TV:n och råkar komma till en kanal där de spelar boll så kan jag inte byta kanal fort nog. Jag begriper verkligen inte varför bollsparkning och skridskoåkning skall tillmätas så hög status jämfört med exempelvis rymdforskning.
av HiTek
Ni behöver inte ens koppla Zlatans medverkan till att Volvo skulle bli/vara något direkt "fotbollsmärke" eller annat.
Det handlar bara om två svenska produkter som visar vad Sverige kan åstadkomma.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18
Motorn tappar kraft och dör.

Ja ja får kanske göra det men det vore […]

Nya Volvo XC70 PHEV

EU har tullar på 100% elbilar från Kin[…]

Test med husvagn. Många laddstopp.... […]

V60 Classic har väl ändå inte AdBl[…]