Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

ska CarMan vara kvar

JA
56
81%
NEJ
13
19%
Användarvisningsbild
av frilins
Jag har full förståelse att man blir ledsen av alla personliga påhopp man kan få här och det finns INGEN som blir så påhoppad som du CarMan.

Och det beror naturligtvis på att du skriver här ofta och ger sakliga argument som är svåras att bortse från, fortsätt med det så länge du tycker det är roligt...

Men dom som inte kan argumentera sakligt med dig utan övergår till att skriva du "stavar illa" eller "försvarar Volvo" eller annat svammel som är ointressant ska du inte bry dig om.
Även om det retar en del att du besitter så mycket kunskaper så är det till stor glädje för oss andra!

Om du är trött på gnället så ta en paus från detta forum men jag för min del skulle tycka det vore synd.
Men det är en fråga som du endast själv kan svara på...
av Dykaren
Hur oense jag än varit med dig och tyckt att du beter dig som en idiot i vissa trådar så tycker jag att du ska vara kvar. Skit dock i att diskutera i verkstadstrådarna så blir allt kanon:)
Användarvisningsbild
av Loner
Jag tänker inte rösta och inte heller säga varken bu eller bä av förklarliga skäl..

Men alla som känner sig påhoppade, kränkta eller på annat vis felfördelade, kan/skall PMa nån oss admin/moderatorer så vi kan få ett varmare och mysigare forum utan massa skällsord och dyligt.

Vi är ju här för att vi gillar våra volvobilar.. inte för att sitta i sandlådan och kasta leksaksbilar på varandra ;)

/L
Användarvisningsbild
av hj
Jag deltar inte särskilt mycket i debatterna men jag lär mig väldigt mycket av Carmans inlägg. Jag är nämligen av den åsikten att man om man köpt en bil som ofta kostar över 100 000 spänn bör man ta hand om den och ge den omsorgen den behöver. Jag tror det är det som Carman också försöker säga när han ständigt försvarar det han tror på. Jag har valt att prioritera min käraste ägodel och då får den kosta det den kostar.

Däremot är väl attityden något som kan finslipas, en trevlig ton på forumet är alltid trevligast. Hoppas du stannar kvar!
av KarlMagnus
Är ny på forumet, och har haft frågor på grejor som kanske är enkla
för vissa, men svåra för mig. Har bara positivt att säga om Carman
eftersom jag fick support angående min "skruvade " import.

Detta medan andra högg direkt som att man var dum i huvudet i princip
som skaffade en import. Carman jag tror det är ren hederlig svensk avundsjuka som ligger bakom vissa inlägg mot dig.

P.s blev lite småsur för årsmodellsavslöjandet. Skämt och sido.
Kör hårt Carman!

Hälsar den korkade importköparen.
av anp
Tänker inte heller rösta i pollen.
Dock är jag nyfiken på vad syftet är med en poll av det här slaget.
av jbl
Stanna kvar om du känner för det.
Användarvisningsbild
av Dobermann
Så jävla dumt, klart du ska vara kvar! bland dom smartaste inläggen kommer bla från dig.
Användarvisningsbild
av T.B
En lite smårolig sak som inte rör denna debatt är:
21 stycken ja =80%.
5 stycken nej =19%
Räkneverket mår inte så bra. :lol:
av OrsonGbg
Carman du är kung, hade du bott i Göteborg hade jag med största nöje lämnat min bil i dina händer :D

@Micce1980 , Brukar jag också göra.. b[…]

MartinS V60 D4 R-Design

@MartinS , Har själv dragit mig från[…]

En bekant hade en hel del parkslide vid sitt to[…]

Hejsan Jag funderar på att skaffa en ny xc60[…]