Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bompis
en dum fråga kanske men jag frågar ändå...

hur ställer man in extraljus riktigt ska dom lysa lika högt som originalen eller ...
någon som vet tack
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Det bästa är att åka ut på kvällen och ställa in dom tills du tycker det ger bäst lyse. Det finns ju inga direkta regler ang. helljus(då ingen annan ska se dom, därav inte bli bländande).
Jag föreslår att du letar på en liten väg med väldigt lite trafik så du kan stå i lugn och ro :)
Användarvisningsbild
av Nexus
man kan ju justera de efter tex garageväggen hemma men jag ställer alltid in mina på en mörk väg så man kan rikta de mot vägkanterna mm
av bompis
Nexus skrev:man kan ju justera de efter tex garageväggen hemma men jag ställer alltid in mina på en mörk väg så man kan rikta de mot vägkanterna mm
ok då vet jag ska testa detta tack ha det gött
av alan
Tips kan vara att rikta dom rätt långabort, så blir det ett behagligt ljus, sen brukar jag rikta höger ljuset lite snett till höger så man ser älgar och annat som som gömmer sig i skogen.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Martinhellström skrev:Fasiken va bra att bara älgarna håller sig till Höger, jag som brukar kollar båda sidorna! :lol:
Älgarna häromkring har inte uppfattat att dom ska hålla sig till höger iaf :/ Väldigt populärt att springa brevid :roll:
2011 D2 man ryckig gång

Tog av och rengjorde egr-ventilen idag. Voil&agrav[…]

Trasig taklucka

Du kan ju täta med svart silikon tätning[…]

Volvo 440 Överhettar

..Ny termostat samt fyllt på vatten Hj&a[…]

Algerna har inte kommit till pumpen. De borde fast[…]