Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
Är det samma skivor fram till 140 och 240 med solida skivor? I såna fall har jag två nya i kartong
Användarvisningsbild
av Ståhl
Jahaja, gjorde väl ett ryck till idag då.
Bytte belägg fram och konstaterat att ena framoket är helt åt helvete. Behöver ett annat. Får se om jag fixar det innan bes, annars är det en välbehövlig 2a där.
Annars är det matrialbrist som råder, saknar fräsh skyltbelysning, positionsljus, blinkers och backspeglar. Men har letat rätt på begagnat så är bara finansiering som fattas.

Bjuder väl på en bild om någon skulle få för sig att kolla här:

Bild
speedparts från feltema, klassiskt att man får fila ner kanterna en aning på dessa för att det ska passa.

Bild
tagit fram grillen tidigt iår.

Bild
dragit på med rejält me kopparpasta.

Bild

Bild
Även andra sidan fick smaka på kopparpasta

Bild
Lär ju tjäna minst 20 extra hästar genom att montera kromade hjulmuttrar.

Bild
Inge mer bromsmek innan bes nu inte, hoppas jag.

Ni är bedrövligt dåliga på att kommentera. :roll:
Användarvisningsbild
av Ståhl
Lucif3r skrev:
Ståhl skrev:Nä men slipar vi metallrent på samtliga anliggningsytor så ska det passa?
Ja, det gör vi :)
Ja, du förstod tydligen inte ironin i det jag skrev tidigare?
Klart som f*n att jag gör ren anliggningsytorna först. Men biltemas belägg har ju ett visst rykte om sig att inte kunna passa utan att behöva slipa av dom lite. :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
Toyota orginal hade samma problem. Fick nästan alltid slipa bort färgen sen på men lite KOPPARPASTA 8)
Jag har aldrig haft problem få dit biltema belägg på audi,skoda,volvo mm med färgen kvar :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Så spännande!! Räknar med att d bl[…]

V50 T5 oljeförbrukning

Stort tack för ditt svar!

..kuddarna hjälpramen.. Du har väl […]

Tänk om de kunde gjort skärmen stör[…]