Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

ska CarMan vara kvar

JA
56
81%
NEJ
13
19%
Användarvisningsbild
av CarMan
Hej
Då det verkas som att dom flästa här inte förstår vad jag skriver så funderar jag på att lämna forumet.

jag får ofta på hopp om att jag försvarar Volvo / verkstäder.
jag hävdar starkt att jag inte försvarar nån!!! förutom mig själv om någon säger nått osant om mig.
jag har i flera trådar förklarat att jag alltid vänder på en fråga o ser alt från minst en vinkel. medan dom flästa inte gör detta utan anser at nån har fel.

jag visar ofta på att viktig info saknas o uten den infon kan man itne utesluta att nått annat hänt

m.m. listan kan göras lång.
Användarvisningsbild
av #27
De är klart du ska vara kvar, du vet vad du pratar om.
Användarvisningsbild
av T.B
Självklart skall du vara kvar.
Alla har vi olika åsikter och hur vi framför dessa.
Detta som de flesta andra forum är väl till för att främja en
bred kompetens och åsiktsflora?
Sedan att inte alla kan/vill/har lust att tillåta andra att
framföra sina synpunkter, utan att på ibland olustigt
sätt komentera detta är bara att godta tyvärr.
Min lilla åsikt.
av OC-RA
Tycker det vore oerhört synd om du lämnade forumet. Visst kan man reta sig på en del inlägg men det kan man vända på och säga om mina också. Det finns aldrig två som tycker lika om allting. Sätt dig i kammaren och ta en rejäl funderare innan du gör något förhastat. Ha en bra helg.
Användarvisningsbild
av A80TD
Stanna kvar, tycker jag absolut!
Det känns olustigt att du alls ska behöva fundera i de banorna.
Jag uppskattar att kunna få tips och råd från yrkesfolk. En värdefull förmån.

M.v.h.
Göran H/ A80TD
av CriticalBill
Men lol snälla...göra en vote om du skall vara kvar eller inte, VÄX UPP !! . Jag har inte varit länge på detta forum men inte har du alltid objektiva åsikter som du gärna vill vill fronta med. mf . Du är duktig i ditt yrke, inge snack om saken och man behöver inte vara einstein för att fatta att du försvarar verkstäder men känner du dig obekväm på ett forum för att du får mothugg, ja men stick då, ingen tvingar dig stanna. Vi har alla olika åsikter...lev med det....respektera varandras åsikter eller hitta ett forum som håller med dig i alla lägen.

Sen att du tycker att de flesta inte förstår dig eller av i "de flesta" fall inte belyser saker och ting från alla håll ja men herregud ! Vi har alla åsikter om service och vad det står för och inte alltid får vi det bemötandet av folk som levererar tjänster på det vi vill som betalande kunder. Det spelar ingen roll om det är verkstäder eller kiosken runt hörnet.

Ett forum är till för att ventilera sina åsikter och personliga upplevelser inom forumets regelverk och vi alla upplever saker och ting OLIKA !

Personligen tycker jag att du är duktig och dina tips och råd är något att se om men är du ute efter ryggdunkare hela tiden så är du ute på hal is.
Användarvisningsbild
av Silver.Swe.
ja har aldrig vart för kollektivmobbing, så ja tänker inte rösta, men eftersom du verkar va öppen för kritik:

som d andra säger är du ju väldigt kunnig inom forumetsämne, och har säkert besparat många personer här flera tusenlappar.

men ett forum är ju inte bara ett ställe att utbyta faktavetande, utan även att kunna ha trevliga diskutioner, där du ibland kan skena iväg. ibland tar du saker för personligt, ibland säger du saker för personligt. ja försöker inte säga att du alltid ska hålla med folk och aldrig stå upp för din sak, men du får gärna göra d på ett trevligare sätt / trevligare språk. att t.ex. ha titeln "ni förstår inte vad jag skriver" är inte särskilt ödmjukt, d låter ungefär i stil som "idioter, ni förtjänar inte mig inte".

dock om du fortsätter vara lite "små grinig", så tycker ja ändå du ska stanna kvar på forumet. som sagt, tänker inte sitta å peka på folk som ska lämna forumet, men nu när du va öppen för kritik så passar ja på å säga va ja tycker.

EDIT: vill bara säga ytterligare en sak.. ni som röstar NEJ får fan motivera varför! finns d nå värre än småskitar som kaxar anonymt och obefogat?
Senast redigerad av 1 Silver.Swe., redigerad totalt 0 gånger.
av Noodles
Oj det här var en snyftare...
Sluta var så taggig och ta inte allt personligt.

Stanna kvar.
av S60AWD2.5T
Är detta humor eller bara illa?

"ni förstår inte vad jag menar"
Jag topic är ju lysande...

Du CarMan skall naturligtvis göra som DU vill.
Men kanske kan ge dig ett gott råd.
Läs igenom ditt inlägg en gång extra och fundera på ifall det
är god ton i det. Detta råd gäller flera.
Att du snavar på tangenterna stör mig inte.

Tills sist stanna kvarom du är intresserad annars inte, det är väl självklart.

Lycka till.

Ps. väntar till nästa val med att rösta. Ds.
Senast redigerad av 2 S60AWD2.5T, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av Brainy
Som jag skrivit tidigare så uppskattra jag din kunskap och skulle inte vilja vara utan den här. Däremot så skulle jag gärna vara utan personangreppen, bara för att man ställer en motfråga så är man inte korkad, bara för att man blivit illa bemött så behöver man inte vara dum i huvudet osv.

Jag skulle sakna din kunskap om du försvann, jag skulle inte sakna dina påhopp. Summa sumarum, stanna och försök precis som jag och säkerligen flera tänka på vad du skriver.

Sen ska jag poängtera att jag tycker det är andra som borde fundera på att lämna forumet före dig :wink:

Ha d bra!
/Anders

Tyvärr (?) innehåller Round Up inte g[…]

Hej Jag kan inte tänka mig att det har n&ari[…]

Plockat av och smörjt dragkroken och så[…]

Byta fjädersäte på en V70 -06

Så länge dem sitter 180 grader frå[…]