Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av OC-RA
Har lite funderingar på att lacka mina lister till sommaren, kan man lacka dom på bilen eller är det lämligare att plocka bort dom? Jag har också sett att det finns "släta" lister att köpa, är det bättre eller helt enkelt ett måste att ha sådana? Är det någon som har erfarenhet av det här så vore jag tacksam för ett litet svar.
Användarvisningsbild
av Petrus
Lister ar ett måste att ta bort för lackering...det blir inte bra annars...köp släta...mindre jobb för lackeraren (och kanske billigare)
av OC-RA
Tackar , då har jag lite planerings jobb framför mig. Det förgyller ju alltid tillvaron lite med ett projekt.
Användarvisningsbild
av Petrus
OC-RA skrev:Tackar , då har jag lite planerings jobb framför mig. Det förgyller ju alltid tillvaron lite med ett projekt.
Håller med dig...det måsta man ha..
Användarvisningsbild
av Janne3
De blir inte billigt i allafall har själv funderingar på detta grundlackade lister kostar runt 3500 kr +lack
av OC-RA
Man får väl strunta i något annat, mjölken till barnet, veckotidningen till lilla hjärtat.
Men själv tänker jag inte rda in på något. :?:
Användarvisningsbild
av Petrus
OC-RA skrev:Man får väl strunta i något annat, mjölken till barnet, veckotidningen till lilla hjärtat.
Rätta takter..vi har lika inställning jag och du.. :wink:
av OC-RA
Japp, men det är tur inte frugan läser på forumet. :evil:
Användarvisningsbild
av Silver.Swe.
OC-RA skrev:Man får väl strunta i något annat, mjölken till barnet, veckotidningen till lilla hjärtat.
hahah, ja vill man va fin får man, eller någon annan, lida pin!
XC90 USA Köp med motorproblem

Det låter som ett totalhaveri och ett motorb[…]

V50 2.0D 2005.

V50 2005. 2.0D Turbo stänger av sig spontant.[…]

Volvo som inte startar.

Har du kollat så kamremmen är hel? &Aum[…]

Min jobbkompis hade två dörrar i polarv[…]