Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lucif3r
Så, då har man kört lite mörkerkörning ett par dagar. Ingen som blinkat på mig än så länge iaf.

Det lyser på riktigt riktigt bra, och dimljusen gör STOR skillnad. Riktigt nöjd att jag valde att xenonkonvertera dom istället för att köra med LED.
Sen kan jag konstatera att mina helljus kan jag likagärna montera bort, blir inte ett dugg skillnad med dom på :lol: Så måste skaffa xenon till dom också snarast möjligt.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Ja det vore bra ur utrymmesyfte, men törs nästan lova att min baslåda spelar skiten ur den där ;)
Största problemet är att min baslåda är 'formbyggd' efter gamla 945an. V70in har helt annan lutning på baksätena så baslådan kommer inte lika långt in som den egentligen ska. Har bortåt 1dm mellan baslåda och baksätet i nederkant. I 945an stod den tight mot baksätet :roll:

Baslådan kan jag dock leva med... Det är det där steget som är problemet... Finns fasen ingen stans att göra av det :roll:
Funderar dock på att montera det vertikalt under rutan. Men isf måste jag förstärka plasten som är där (steget väger en hel del...), samt göra "åverkan" på inredningen.

Mjaja, får väl se vad jag hittar på. Basar på gör det dock, och jag har upptäckt att V70in inte är så tyst som man först trodde :wink: Jävla skrammel överallt haha
Låter rätt ok inne i bilen, men utanför låter det som värsta epa-raggaren :lol: Usch, är fortfarande för bortskämd med 945an... Ibland ångrar jag verkligen att jag sålde den :(
Användarvisningsbild
av Nexus
jag hade steget låg under luckan i bagaget. ja reg skylten är ju det första man får sätta fast på riktigt för slippa lite skrammel där bak :P
Användarvisningsbild
av Nexus
Under luckan på reservhjulet mena jag.På min bil går den luckan fälla upp :wink: . Ska ta bild på mitt steg så får du se fast det sitter i 740in nu på lådan :D
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Ja, jag får inte ner ett skit till i reservhjulsbaljan. Det är knappt så luckorna går att stänga som det är nu :cry:
Och då har jag ändå bara det nödvändigaste - reservhjul, domkraft, triangel, startkablar och teleskopskaft.
I gamla 945an hade jag TVÅ steg i baljan, vilket blev bortåt 15cm på höjden, och jag hade ändå plats kvar... :(

Men ska överväga att kasta ur reservhjulet när jag skaffar nya vinterdäck... Om jag inte hittat på någon annan smart lösning tills dess.
Jag vet iaf vart jag ska sätta steget till framsystemet när jag köper ett sånt. Det kommer placeras där passagerarkudden normalt sitter :P Måste bara hitta ett steg som är någorlunda kraftfullt men ändå väldigt litet till storleken :roll:
Rockford har ett par perfekta, men fifan vad dyra dom är :lol:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 54

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens el[…]

Pilot Assist - finns det olika?

Min 2019 lägger av i 140 km/h, tror jag det &[…]

Carplay trådlöst?