Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av eckexd
Tjena ska in på besiktning imorn , positionlampan har börjat lysa 2 fram fungerade med 1 bak var dött. så bytte det där bak .
men varningen ger sig inte , finns det fler position ljus bak jag menar är det mer än 1 lampa per sidan för båda lyser på baklyktorna 1 på varje sida.

var ut å kollade båda lyser bak och fram men endå felkod. kan man få felkoda om lampan börjar bli dålig fast endå lyser?

MVH
ERIK
av basberoende
eckexd skrev:Tjena ska in på besiktning imorn , positionlampan har börjat lysa 2 fram fungerade med 1 bak var dött. så bytte det där bak .
men varningen ger sig inte , finns det fler position ljus bak jag menar är det mer än 1 lampa per sidan för båda lyser på baklyktorna 1 på varje sida.

var ut å kollade båda lyser bak och fram men endå felkod. kan man få felkoda om lampan börjar bli dålig fast endå lyser?

MVH
ERIK

Det sitter 2 lampor bak på var sida på V70N, om det nu är det du har iom att du inte har sagt vad det handlar om för bil.
Youtube-tråden

Kundservice när den är som allra bä[…]

@EbbevonVolvo , Ditt bilpervo ;-) Man får[…]

Det är min amatörterm för att h&ari[…]

Jag tror inte det men jag kan ju inte bevisa de[…]