- tor 26 okt 2006, 21:31
hej
en liten fråga
det luktar mögel om min klimatanläggning
jag trodde att man helt hade tagit bort den "luftningsfunktion" som finns i 70 och 60 serien
men på senare tid har jag lagt märke till ett surrande ljud upp till en minut efter avstängning
och tyckt mig känna att det blåser MYCKET svagt från ventilationen under tiden
kan någon bekräfta att det finns en funktion som är menad att ta bort fukten ur "klimaten"
och isåfall går det att förlänga gångtiden på den till kanske 5 minuter så att den gör någon nytta
skulle vara skönt att slippa tvätta händerna varje morgon på jobbet för att få bort mögellukten
det här är egentligen en fortsättning på mitt tidigare inlägg
men eftersom jag hade en konkret fråga ville jag inte släpa er igenom mitt "gnällande"
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 4a873689a0
jag har iofs en sak att lägga till mitt tidigare "gnäll"
varför ska man inte kunna lägga något som väger 2-3 kilo och uppåt på passagerarstolen
speciellt när det är så surt med förvaringsutrymmen
jag har inte sett någon passagerare vägande under 20 kilo utanför en barnstol
svårt att se nyttan/pk-korrektheten med en stol som reagerar på en lätt tryckning med lillfingret
en liten fråga
det luktar mögel om min klimatanläggning
jag trodde att man helt hade tagit bort den "luftningsfunktion" som finns i 70 och 60 serien
men på senare tid har jag lagt märke till ett surrande ljud upp till en minut efter avstängning
och tyckt mig känna att det blåser MYCKET svagt från ventilationen under tiden
kan någon bekräfta att det finns en funktion som är menad att ta bort fukten ur "klimaten"
och isåfall går det att förlänga gångtiden på den till kanske 5 minuter så att den gör någon nytta
skulle vara skönt att slippa tvätta händerna varje morgon på jobbet för att få bort mögellukten
det här är egentligen en fortsättning på mitt tidigare inlägg
men eftersom jag hade en konkret fråga ville jag inte släpa er igenom mitt "gnällande"
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 4a873689a0
jag har iofs en sak att lägga till mitt tidigare "gnäll"
varför ska man inte kunna lägga något som väger 2-3 kilo och uppåt på passagerarstolen
speciellt när det är så surt med förvaringsutrymmen
jag har inte sett någon passagerare vägande under 20 kilo utanför en barnstol
svårt att se nyttan/pk-korrektheten med en stol som reagerar på en lätt tryckning med lillfingret