Moderator: Moderatorer

av Frm
Matchmiss skrev:
Frm skrev:Bytt till utan-EU regplåtar fram och bak. Båda utan någon ram, blir mycket mer clean utan ram och EU :D
Körde du stark dubbelhäftande tejp?

Ska beställa nya skyltar efter årsskiftet och även hitta en ny kofångare fram!

Dessutom gillar jag att skruvat.se har 20% på ALLT - Men man kommer inte in på sidan...
Bak kör jag med neodym-magneter. Fram skruvade jag dom i befintliga hål, och täckte skruvarna med täcklocken som följde med regplåtarna.

Ska du ha skyltar utan EU så får du beställa dom före årsskiftet då dom tas bort efter det.
Var precis & tvättade bilen & fick som belöning se att Volvo emblemet i grillen försvunnit, men blev väl egentligen inte så förvånad. verkar ju va riktigt kass kvalitet på dessa (S)

Får hoppas Kristianstads Automobil har hemma så man slipper köra runt emblemlös... retar mig som satan på såna småsaker, ser ju för jävligt ut.
Användarvisningsbild
av SvenB
Också tvättat, men mitt emblem sitter kvar, ännu.
av Frm
Matchmiss skrev:
Frm skrev:Bytt till utan-EU regplåtar fram och bak. Båda utan någon ram, blir mycket mer clean utan ram och EU :D
Körde du stark dubbelhäftande tejp?

Ska beställa nya skyltar efter årsskiftet och även hitta en ny kofångare fram!

Dessutom gillar jag att skruvat.se har 20% på ALLT - Men man kommer inte in på sidan...
Körde neodym-magneter bak och skruvar i befintliga hål fram. Dolde skruvarna med täcklocken som följde med regplåtarna.

Ska du ha skyltar utan EU så försvinner dom vid årsskiftet.
Användarvisningsbild
av SvenB
Jag förstår att man vill slippa EU symbol på bilar som inte var byggda när Sverige gick med i EU, men på bilar som är tillverkade efter det spelar det väl ingen roll?
SvenB skrev:Jag förstår att man vill slippa EU symbol på bilar som inte var byggda när Sverige gick med i EU, men på bilar som är tillverkade efter det spelar det väl ingen roll?
Orkar själv inte bry mig om det, men det som stör är ju att reg.nr inte sitter centrerat på bilen utan lite förskjutet vilket inte är så snyggt.
av Frm
SvenB skrev:Jag förstår att man vill slippa EU symbol på bilar som inte var byggda när Sverige gick med i EU, men på bilar som är tillverkade efter det spelar det väl ingen roll?
Är ju bara en smaksak, som det mesta andra.
Jag tycker helt enkelt det ser "renare" ut 8)
av Secca
Nya bromsbelägg fram, tyckte det var dags att byta ut originalbeläggen från 2008 som har snurrat snart 13k mil :-)
Hade nog kunnat snurrat en 1000 mil till på dem var typ 2,5 mm kvar, starkt jobbat VOLVO!
Efter 60 mils körning i julhelgen och slasket så blev det idag en rejäl tvätt. Gjorde av med drygt 4 dl avfettning :roll: :shock:

I helgen blir det ca 40 mil igen så på måndag är det väl åter till tvätthallen. Tungt väder nu för oss som vill hålla bilen ren för jämnan.
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 1912

Kullagret där rattaxeln går in i styr[…]

Är väl ingen adaptiv farthållare[…]

Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &[…]

installera dragkrok