Moderator: Moderatorer

Snyggt med mörkt mot de beiga solskydden!
grillchips skrev:Snyggt med mörkt mot de beiga solskydden!
Ja jag är tvekar på om jag ska färga de svart men tycker det är rätt snyggt med olika färgar så kanske skippar det!
Matchmiss skrev: Ja jag är tvekar på om jag ska färga de svart men tycker det är rätt snyggt med olika färgar så kanske skippar det!
Ta lite foton på inredningen, ex från baksätet så man kan se taket, solskydden och panelen. Nackstödet såg svart ut så jag förmodar att sätena är svarta, något annat som är beige? Tycker de bryter av snyggt som det är men det är klart att det kanske ser lite lustigt ut om det BARA är de som är beiga i hela interiören.
grillchips skrev:
Matchmiss skrev: Ja jag är tvekar på om jag ska färga de svart men tycker det är rätt snyggt med olika färgar så kanske skippar det!
Ta lite foton på inredningen, ex från baksätet så man kan se taket, solskydden och panelen. Nackstödet såg svart ut så jag förmodar att sätena är svarta, något annat som är beige? Tycker de bryter av snyggt som det är men det är klart att det kanske ser lite lustigt ut om det BARA är de som är beiga i hela interiören.
Kan fixa det imorgon, men har inte svarta säten utan de gråa(?) i tyg.
Idag påbörjades renoveringen av min 142 Sport OD från 1969. Lite golv ska bytas och bärarmsfästen ska svetsas, annars är den riktigt fin undertill.
För att komma åt så plockades avgassystemet bort och även bakaxeln ska tas bort för att bromsar och axel ska renoveras och lackas... Känns kul att vara igång äntligen. :-)-)
Besikta min första bil någonsin idag, hade hoppats det fina innertaket skulle få besiktningsmannen på gott humör men fick 2st 2or:

Läckage, Styrväxel
Höger spindelled, Glapp

Styrväxeln visste jag redan om så håller på att prova med servotätning annars får jag ta och byta den.

Spindelleden visste jag inte om däremot men den var inte dyr såg jag! (Märks det under körning om den är glapp, typ vibrationer osv?)

Aja 1-2 saker till jag får ta och lära mig byta :)
Frm skrev:Bytt till utan-EU regplåtar fram och bak. Båda utan någon ram, blir mycket mer clean utan ram och EU :D
Körde du stark dubbelhäftande tejp?

Ska beställa nya skyltar efter årsskiftet och även hitta en ny kofångare fram!

Dessutom gillar jag att skruvat.se har 20% på ALLT - Men man kommer inte in på sidan...
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 1912

Söndagstvätten Söndagstvätt[…]

Kan inte låsa upp dragkroken

Ja fungerar inte låset är det en sä[…]

Hej, Har nyligen blivit ägare till en Volvo […]

Häromdagen när jag cyklade hem frå[…]