Moderator: Moderatorer

mxjolle: Precis det har jag varit i kontakt med dom om, och fick svaret att nej, allt ligger enligt planerna.
grillchips skrev:mxjolle: Precis det har jag varit i kontakt med dom om, och fick svaret att nej, allt ligger enligt planerna.
Hur många dagar har du väntat? Själv vart jag förvånad när jag fick mitt paket med DHL blixtsnabbt.
Skannades in på DHL Borås 16/12 kl 1909 och var framme idag kl0549 på DHL Gävle.
unlock26 skrev: Hur många dagar har du väntat? Själv vart jag förvånad när jag fick mitt paket med DHL blixtsnabbt.
Skannades in på DHL Borås 16/12 kl 1909 och var framme idag kl0549 på DHL Gävle.
Ptja, sen i fredags förmiddags. Då skickades det och har sedan dess stått som "påväg till sortering". Så efter lite fortsatt kontakt med Schenker har jag fått reda på att statusen bör uppdateras imorgon, vad det nu innebär återstår att se. Kan likväl vara att det först IMORGON börjar sin resa från Skåne till Stockholm eller att det faktiskt landar här imorgon. DHL har jag definitivt bättre erfarenheter av, och hade paketet gått med vanliga Posten hade det nog landat idag. Visst, en dag hit eller dit spelar säkert ingen roll för de flesta, men jag bryr mig när jag VET att det kan komma fram snabbare.
grillchips skrev:
unlock26 skrev: Hur många dagar har du väntat? Själv vart jag förvånad när jag fick mitt paket med DHL blixtsnabbt.
Ptja, sen i fredags förmiddags. Då skickades det och har sedan dess stått som "påväg till sortering". Så efter lite fortsatt kontakt med Schenker har jag fått reda på att statusen bör uppdateras imorgon, vad det nu innebär återstår att se. Kan likväl vara att det först IMORGON börjar sin resa från Skåne till Stockholm eller att det faktiskt landar här imorgon. DHL har jag definitivt bättre erfarenheter av, och hade paketet gått med vanliga Posten hade det nog landat idag. Visst, en dag hit eller dit spelar säkert ingen roll för de flesta, men jag bryr mig när jag VET att det kan komma fram snabbare.
Sen dess borde det väll ha rört på sig kan jag tycka,eller jobbar loffe kvar på Schenker?

:wink:
unlock26 skrev: Sen dess borde det väll ha rört på sig kan jag tycka,eller jobbar loffe kvar på Schenker?

:wink:

Ja, hade det varit påväg och uppdaterats lite smått så hade jag kunnat köpa det, men som sagt, paketet kan ju som det ser ut nu vara kvar i Skåne.
Så vi får se imorgon.

On topic:
Köpte ny barnstol till lillgrabben, passade nu på, sådär 13 månader efter hans födsel, att köpa ett sätesskydd. Bättre sent än aldrig!
av Frm
grillchips skrev:ÖNSKADE att jag vid det här laget kunnat byta ett par speciella lampor på min bil, men nä. Schenker är värdelösa och ger mig ingen vidare info om vart mitt paket är eller när det beräknas landa. Note to self: kräv vanligt postpaket nästa gång.
Du fick ju dessa speciella lampor till ett väldigt bra pis iaf! Så nog kan du vänta lite extra :wink:
Frm skrev: Du fick ju dessa speciella lampor till ett väldigt bra pis iaf! Så nog kan du vänta lite extra :wink:
Nu fick du det nästan att låta som att det var dig jag köpte dom av. ;)
Oh well, för en timme sen sorterades det i Borås........
Så jag surade vidare och beställde istället ett par nya lamphållare samt LED till takbelysningen i fram, sådana som Brainy köpte.
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 1912
244 - Bälte bak

- Har inte sökt på skrotar än. Ja[…]

C30 D2 Bult till remskiva gått av

Grattis! Du kommer visare ur denna upplevelsen &au[…]

ECM innehåller termineringmotståndet f[…]