- sön 15 dec 2013, 20:44
Sen är det nog inte så att man plötsligt en dag upplever att det låter mer, det går nog så sakta att man inte tänker på det efterhand, själv är jag rätt tålig vad gäller ljud, är väl van sedan över 20 år i verkstadsindustrin.
Någon med mer kunskap om hjulupphängningen får svar på V70's bussningar.
brigadeiro skrev:Jag funderar just nu på att köpa en V70 MY08 och undrar om den redan snart kan komma att få den typen av förslitningar eller kommer det att dröja ytterligare 4-5 år? Bilen ifråga har gått runt 9000 mil så inte speciellt mycket med tanke på årsmodellen.Det är ju väldigt olika på olika bilar. Märke & modell hur bussningar slits, jag körde förut Saab 9-5 där bakvagnen lider av lite problem med slitna bussningar i förtid. Vad gäller bussningar på V70 så är det inget jag kan något om ännu, köpte min nuvarande Volvo i Augusti så kollar runt på forumet & lär mig allt eftersom.
Sen är det nog inte så att man plötsligt en dag upplever att det låter mer, det går nog så sakta att man inte tänker på det efterhand, själv är jag rätt tålig vad gäller ljud, är väl van sedan över 20 år i verkstadsindustrin.
Någon med mer kunskap om hjulupphängningen får svar på V70's bussningar.
- By IsshinAshina