haxpet skrev:Bilen din har blivit sne och skulle behöva ligga i sträckbänken en månad för att bli som den var förr. Alla nya bilar blir sneda efter en krock.Du får gärna utveckla detta svar, du verkar ju ha koll på läget... :???: :roll:
Moderator: Moderatorer
haxpet skrev:Bilen din har blivit sne och skulle behöva ligga i sträckbänken en månad för att bli som den var förr. Alla nya bilar blir sneda efter en krock.Du får gärna utveckla detta svar, du verkar ju ha koll på läget... :???: :roll:
haxpet skrev:Bilen din har blivit sne och skulle behöva ligga i sträckbänken en månad för att bli som den var förr. Alla nya bilar blir sneda efter en krock.ja det är ju tever inte is ute nu (du är på djupt vatten)
haxpet skrev:Bilen din har blivit sne och skulle behöva ligga i sträckbänken en månad för att bli som den var förr. Alla nya bilar blir sneda efter en krock.Nej det där stämmer inte.
matzen10 skrev:Detta är ju volvia, och nu är det ett annat läge. De förstog sambandet medS60AWD2.5T skrev:Bolagen brukar bara förhala och trötta ut.Jag med, fast åt andra hållet! Volvia var, minst sagt, bra att ha som motpart. Snabb hjälp på personskadedelen likväl som på fordonsdelen så det behöver inte bara vara ett tufft & jobbigt läge!
Ja, jag har erfarenhet.
M V H
---> Matz
S60AWD2.5T skrev:Vinterdäck så klart det finns fler faror där ute!!Självklart firade jag i förtid.
Och grattis!!!!!!!!!!!!!!