...

Moderator: Moderatorer

Volvon som fick en dutt i arslet, det är ju i närheten av där jag bor. Eller ja, mittemot Solvalla, men samma väg! ;)
Och så fick vi se den där kända rondellen igen, haha!
Användarvisningsbild
av joel80
:) Den här gången duttade jag bara lite med tutan för att visa mitt missnöje med kapningen.. det var halt så jag tog mer avstånd och såg till att inte ligga för nära så jag skulle vara tvungen att tvärnita. Fortfarande irriterande och ett bevis på att folk inte har koll på andra bilar runtomkring sig.
NilsO skrev:Men vad gäller "filkramarna" i senaste klippet är det väl du själv som står för de farliga manövrarna? :roll: Eller kanske missar jag något på filmen.
Mja.. fast eftersom det endast var 70 just där jag körde om dem så var inte det olagligt.. däremot låg jag väl lite över hastighetsgränsen där.. men själva omkörningen var inte olaglig. Dom låg dock kvar i mitten trots ingen trafik framför även när det blev 90km/h..
:)
Några fler små klipp.

1. Volvo som först tvekar och sen kör ut framför mig i rondell.. Verkar som att tanken var att köra rakt fram..
2. Det här är väldigt irriterande! Inte bara en gång som det smällt i rutan eller i huven p.g.a stenskott! Sjukt onödigt!
3. Hoppas inte den lastbilen har mina julklappar! :)

[youtube]O1Cd4UMjHSs[/youtube]
Idag körde folk som nötter runtomkring mig! Rödljuskörningar, extrem "tailgating", omkörning och sen inbromsning, rondellkapningar och en Volvo som inte kunde bestämma sig och körde 1,5 varv i en rondell. :)

Jag hann inte med att redigera ihop och ladda upp ikväll.. gör det imorrn.

Sen är det lite dåligt med reaktioner på senaste filmsnuttarna här... har ni tröttnat och nu bara sitter och suckar och tycker det är mitt eget fel och att jag lägger upp allt för triviala saker?? :wink: (PO)
av 9070
Kör på med filmerna, intressant o se!
What poseidon said. Fast, jag har fan inte fått gå på ett enda julbord i år. Besvikelsen är total.
I övrigt, fin körning av rondell-Volvon. Inte helt genomtänkt där.
Här kommer det mer! Som jag sa i tidigare inlägget så verkar jag ha dragit till mig idioti senaste dagarna! :)

[youtube]odknLkQWj94[/youtube]

Tog med en ny sak jag stört mig på länge men inte tagit med.. Hur fruktansvärt dåliga vissa förare är på att anpassa fart vi påfarter.. och hur dom också verkar anse att dom har företräde. (Ja jag vet att man ska ha ett samspel.. men det går faan inte att ha ett samspel med någon som försöker köra in på en motorväg i 70km/h.)

P.s
Jag har fått med en rondellvolvo här också.. som kan ha varit en norrman om våra nidbilder stämmer! :D
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 356
ÅF GLT/Turbofjädrar?

Hej, VOC framfjädrar är ca 38N/mm dvs en[…]

För litiumbatterier gäller Arrhenius ekv[…]

V70N Facelift Xenonlampor

Sonen fick nedslag på A traktorn ”otil[…]