Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mattish
Köplatsen tror jag inte man behöver bry sig om. Titta istället på planerat leveransdatum.
Det var status 2 som tog tid, sen gick det fort!
Användarvisningsbild
av Arasul
Ok, Så status 7 idag och leverans v1 får ses som rimligt? Faen, hade ju hoppats få den innan jul..
av VolvoXCDavid
Fick min nya igår :D Blev en svart XC70 D4 AWD med business,VoC, krok och laminerade rutor
Bytte ifrån en V60 2.0T MY11 och även om jag var grymt nöjd med V60:n och inte hade ett fel på 3 år så är ju XC70:n grymt komfortabel.
VoC funka direkt utan problem.
Användarvisningsbild
av Arasul
VolvoXCDavid skrev:Fick min nya igår :D Blev en svart XC70 D4 AWD med business,VoC, krok och laminerade rutor
Bytte ifrån en V60 2.0T MY11 och även om jag var grymt nöjd med V60:n och inte hade ett fel på 3 år så är ju XC70:n grymt komfortabel.
VoC funka direkt utan problem.

När skrev du på papperna?
Användarvisningsbild
av Gammeldansk
Min XC70 har stått still lääänge nu på status 2. Skall byggas V50 och leverans V1
Hade hoppats på att ta ut den i mellandagarna :D
Användarvisningsbild
av Arasul
Min stod säker 2 veckor på status 2. Sen i morse när jag kollade var den status 5, och sen i em status 7. ;) har byggvecka 49, leverans vecka 1.
Användarvisningsbild
av GustavE
Gammeldansk skrev:Nu status 5, kanske till jul...? (D)
Fan, man är ju som ett litet barn igen!
Min kom till handlaren 5,5 dagar efter att den gått till status 5. Hämtade ut den dagen efter, alltså 6 dagar efter status 5 :)
Min bil skulle handlaren dock inte göra något med. Ska det monteras vinge, stänkskydd, dragkrok eller vintehjul på din? Om inte borde du lätt få den innan jul :)
Användarvisningsbild
av Gammeldansk
GustavE skrev:
Gammeldansk skrev:Nu status 5, kanske till jul...? (D)
Fan, man är ju som ett litet barn igen!
Min kom till handlaren 5,5 dagar efter att den gått till status 5. Hämtade ut den dagen efter, alltså 6 dagar efter status 5 :)
Min bil skulle handlaren dock inte göra något med. Ska det monteras vinge, stänkskydd, dragkrok eller vintehjul på din? Om inte borde du lätt få den innan jul :)
Nu status 7, fan det går undan på Torslanda! :D
Skall även ha stänkskydd, vinterhjul samt dragkrok så hoppas...
av tutten82
Vår bil har varit fast på status 2 sedan 5/12. Byggvecka 50 och leverans vecka 1. Drag och solfilm ska på hos handlaren också. Hoppas att dom öser på nere i Torslanda :D

Edit: Någon som vet vilka dagar/tider de jobbar i Torslanda?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11

Klart det blir bra! :-) Värre borde vara de […]

@fjohan82 , Det finns ju andra bilar än V[…]

Köpa begagnad XC40 fr 2024

Ja, vad är det för motor. Låt som […]

ventiler B5254T11