Jocke S. skrev:Låter som om vi har exakt samma problem.......Även jag har vidbrus i min förardörr på min V70 -06.....Intressant! Det är samma fenomen som jag har...
Snackade med kundtjänst på min aukt. verkstad som bad mig kontakta en mekaniker som skulle åka med en sväng och lyssna på bruset (som låter likt en ruta vilken inte är helt stängd) från "omkring" b-stolpen!
Har tyvärr haft fullt upp med sjuka barn, så jag har inte hunnit titta in på verkstan än!
Jäkligt irreterande är det iallafall........& man blir ju knappast mindre irreterad av att Volvoverkstaden inte kan/vill/orka fixa problemet :!: :twisted:
När jag var hos dom första gången hos dom så tycket dom oxå att det var vindbrus......så jag fick en tid så att dom skulle kunna titta på det.
När jag kom för att hämta bilen så sa dom helt plötsligt att det inte var mer vindbrus än normalt!
Jag har åkt/kört 5-6st V70N och aldrigt hört vindbrus i nån av dom, så det kan knappast vara normalt :!:
Det sa dom ju enbart för att dom inte kunde/ville lägga ner nåt jobb att lösa problemet.
Ska försöka med en annan verkstad när jag har möjlighet.....om dom inte heller lyckas fixa det så kan man ju börja fundera på hur man ska gå vidare med det.
Nån som har några förslag isåfall?