Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av thewhitecar
lyckades få kontakt med "min volvo"
men hade ej chassienumret framför mig --och blev snabbt utloggad

provade ringa - problem kommer ej att fungera på "minst" en vecka

-ingen större panik för mig-kan kännas värre för de som beställt nytt och funderar-när kommer den!!
Användarvisningsbild
av SvenB
"min volvo" verkar ha haft problem. Före helgen gick det plötsligt inte att logga in. Jag fick en uppmaning att "Uppdatera mitt konto". Sagt och gjort. Då fick jag en verifieringslänk. Den har inte svarat förrän nu.
av agh39
Jag fick mail från dem igår:

"Verifiera din epostadress för att aktivera ditt konto

För att ditt konto skall vara säkert behöver vi veta att du är du. Låt oss veta genom att klicka på den blåa knappen"

Efter verifikation där chassienumret angavs var det bara att skapa konto och logga in. :)
Användarvisningsbild
av rosenlorden
Sådär ja, hade visst hastighetsberoende servo, verkar ju lyxigt.. 8) Annars var det inte så mkt extragrejer.. :wink:
Användarvisningsbild
av rosenlorden
Man klickar på sitt regnummer i övre vänstra hörnet, sen på fliken "min bil" så får man upp allt! Det förutsätter nog att man fyllt i de 6 siffrorna från VIN-numret antar jag, och att man kanske står som ägare på bilen? Jaja, kul å se allt om bilen, även om det inte var mer än 8 "extrautrustningar" ;-//
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Har inte loggat in där sen jag väntade på bilen tror jag. Har hänt rätt mycket med sidan!

36 rader extrautrustning :mrgreen: :oops:
Användarvisningsbild
av StefanN
Jag fastnar när man ska fylla i personliga uppgifter för att skapa inlogg, får felmeddelande: Du måste acceptera villkoren för att kunna fortsätta skapa ditt ID.

Men jag fattar inte vad dom menar? Lösenordet stämmer med dom krav som finns.
Användarvisningsbild
av bem
Är det bara inte nån bock du glömde bocka i där du godkänner villkoren? Prova igen och kika noggrannt efter nåt liknande så kommer du nog vidare. Jag hade inga problem att skapa "Volvo ID" förra veckan.
Du kan ju även kontakta kundtjänst via [email protected] eller telefon 020-94 80 80 för frågor om Volvo ID (som används bl a för tjänsterna "MIN VOLVO" och Volvo On Call).

/Bo
Senast redigerad av 2 bem, redigerad totalt 0 gång.

PV-n är trångt...monterade en overdrive[…]

Extremt svårstartad s70 2.4T

Har ni konstaterat att motorn i övrigt ä[…]

Renovering av dieselvärmare V50-08

Här är några bilder https://i.im[…]

Jag provsatt också Mazdan, 180cm lång […]