- mån 02 dec 2013, 19:02
apersson850,
Visst är ljus beige stolar och ljusa dörrsidor finare på många sätt än den grå lite trista färgen som de flesta har inkl mig själv.
Jag fråga en gång i en annan tråd här på jagrullar om nån köper ljus intredning i sina Volvobilar och jo det var allt en del som hade det.
På sommaren är det ju klart trevligare med en ljus inredning. Jag hade en V70 1997 (som jag också köpte ny då) och den hade en grå färg på inredning och säten som jag nästan fick lite huvudvärk av att titta på (fast det ville jag inte erkänna riktigt för mig själv), bilen var dessutom mörkblå metallic så hela bilen var ganska mörk. Nåväl, det finns ju en hel del olika inrednings- och stolsfärger som Volvo erbjuder numera t ex till den 2014 V70 jag har nu kan man välja detta, för den som vill snitsa till det lite (och är beredd betala för de mer exklusiva sätena):
Inscription Softläder, EG0N Chestnut i Mörkgrå interiör
Inscription Softläder, EG0J Toscana Tan i Mörkgrå interiör
Inscription Softläder, EG01 Mörkgrå i Mörkgrå interiör
Inscription Softläder, EG1B Soft Beige i Sandstone Beige interiör
Ventilerat läder, E201 Mörkgrå i Mörkgrå interiör med Quartz innertak
Ventilerat läder, E21B Soft Beige i Sandstone Beige interiör med Soft Beige innertak
Dynamic läder, EL01 Mörkgrå i Mörkgrå interiör med Quartz innertak
Läder, E101 Mörkgrå i Mörkgrå interiör med Quartz innertak
Vittinge, textil /läder, E801 Mörkgrå i Mörkgrå interiör med Quartz innertak
Vittinge, textil /läder, E81B Soft Beige i Sandstone Beige interiör med Soft Beige innertak
Sundby, T-Tec/textile, E501 Mörkgrå i Mörkgrå interiör with Quartz innertak
/Bo
Senast redigerad av 1 bem, redigerad totalt 0 gånger.
V90 T6 Recharge Inscription MY22. Tidigare V70 D3 Momentum Business MY14.