- sön 01 dec 2013, 16:44
Ja, blev väl dags att skapa en garaget-tråd för min bil också. Har ju lite planer inför framtiden och då passar det väl med "före"- och "efter"-bilder, även om ni mest får "före"-bilderna just nu. :)
Uppdaterat juli 2014.
Vad? V70 II 2.4D 175hk 2010 Business Summum, 15500+ mil (köpt januari 2013 vid 13000 mil)
Utrustning utöver Summum: Blåtands headset, original vinge
Hjul: Just nu 18" Sleipner 245/40 R18 sommarhjul, 17" Canicula 225/50 R 17 vinterhjul
Fixat sen köpt: Ny vinduta, nya bromsklotsar, helt lackat om bakre stötfångare, monterat vinge, skaffat polermaskin och polerat (lacken hade mycket repor), ny grill (gamla var sprucken), ocean race dimljuslister, led dimljus, klara blinkers, gått upp till 18" och 17" fälgar från 17" och 16", fixat tonade rutor runt om (fem rutor).
Planer inför framtiden:
Lacka om fronten, den är helt blästrad och har några fula repor
Kromlist på bagageluckan?
Polestaroptimering?
Bilder:
Polerad och fin med sommardäcken på sensommaren:

Parkerad på jobbet - behöver jag säga att Volvo är poppis här?

Skitig, ful och frostbiten på senhösten:

Den mysiga inredningen, summum standard. Bilden från när bilen köptes, men det städas ofta och behandlas regelbundet för kupén ska hållas fräsch.

Uppdaterat juli 2014.
Vad? V70 II 2.4D 175hk 2010 Business Summum, 15500+ mil (köpt januari 2013 vid 13000 mil)
Utrustning utöver Summum: Blåtands headset, original vinge
Hjul: Just nu 18" Sleipner 245/40 R18 sommarhjul, 17" Canicula 225/50 R 17 vinterhjul
Fixat sen köpt: Ny vinduta, nya bromsklotsar, helt lackat om bakre stötfångare, monterat vinge, skaffat polermaskin och polerat (lacken hade mycket repor), ny grill (gamla var sprucken), ocean race dimljuslister, led dimljus, klara blinkers, gått upp till 18" och 17" fälgar från 17" och 16", fixat tonade rutor runt om (fem rutor).
Planer inför framtiden:
Lacka om fronten, den är helt blästrad och har några fula repor
Kromlist på bagageluckan?
Polestaroptimering?
Bilder:
Polerad och fin med sommardäcken på sensommaren:

Parkerad på jobbet - behöver jag säga att Volvo är poppis här?

Skitig, ful och frostbiten på senhösten:

Den mysiga inredningen, summum standard. Bilden från när bilen köptes, men det städas ofta och behandlas regelbundet för kupén ska hållas fräsch.

Senast redigerad av 10 xerent, redigerad totalt 0 gång.
V50 D2 Momentum 2011