Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
Jag måste även tacka Nexus för länken!

Ditt namn låter oxå extremt bekant!
Användarvisningsbild
av SvenB
CarMan. Strunta i vad "monza" skriver. Jag har inte uppfattat dig som något "västing" vad sakastiska inlägg beträffar, och har faktiskt hängt här längre än han. Jag tycker, som många andra, att det är kul om du kom tillbaka som förr.
av monza
SvenB skrev:CarMan. Strunta i vad "monza" skriver. Jag har inte uppfattat dig som något "västing" vad sakastiska inlägg beträffar, och har faktiskt hängt här längre än han. Jag tycker, som många andra, att det är kul om du kom tillbaka som förr.
Du ska inte vara så säker på vem av oss som "faktiskt hängt" längst, vad det nu har för betydelse. :wink:
Användarvisningsbild
av CarMan
Jag struntar faktiskt i vem som hängt här längst, eller vem som har snyggast flickvännen...

Jag försöker ha kul här i livet!
av monza
Flickvän? Alla som är homo, bi, trans eller queer då?
Användarvisningsbild
av SvenB
monza skrev: Du ska inte vara så säker på vem av oss som "faktiskt hängt" längst, vad det nu har för betydelse.
Ingen som helst betydelse, men jag gick på det datum som står under "Blev Medlem". Det jag menade med det var att de eventuella sarkastiska inlägg du beskyllde CarMan för, inte hände innan jag började hänga här. :D Men det som har betydelse är, att CarMan är tillbaka.
Användarvisningsbild
av Jackson75
Den här tråden borde vara mums för en moderator att klippa bort saker i. Inte mycket här som handlar om vad tråden egentligen borde. Det verkar vara lite olika hur moderatorerna tacklar sådant, vem som brutit mot forumregler, etc etc
:roll:

Alla tändspolar är utbytta till nya orig[…]

Finns det någon chans att få tag i m32[…]

EX60

Jag har i alla fall anmält mig som för[…]

Testa trycka på ladda medan du kör och […]