Moderator: Moderatorer

Blev så sugen på att meka, så drog ned i verkstan och dundra på nya kamremmen, fläktremmen och generatorremmen! :roll: :roll:
Upptäckte att ena framlyset hade slocknat, så det ska jag ordna imorgon! Ska även slå på vinterdäcken då! :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av mxjolle
Börjat snegla på att xenonkonvertera helljuset så det lutar åt att inhandla relä, likströmsbrygga samt xenonkonverteringssats efter att ha lusläst Camels tråd :D
Fick med 2 vanliga plåtfälgar samt 2 plåtfälgar som hade målats vita (vinterdäck f.ö.) och tror inte jag vet något fulare/raggigare än vita fälgar som dessutom rostat och är extremt fula...

Så det vart en av grejerna jag fixa idag!

Såhär såg de ut innan (oskarp bild, såg inte det på mobilen...)

Bild

Efter massa slipande, bankande osv :-)

Bild

Och sedan slutresultat:

Bild

Vet inte hur intressant detta är att se haha men gillar att dela med mig!

Dessutom tog jag bort limresterna från volvo-emblemen som satt på framskärmarna och köpt styrtappar till nya skivorna.
börne skrev:Kvittar hur mycket man donar med plåtisar... dom blir ju aldrig vackra ändå :wink:

Men du har rätt i att dom blev bra mycket bättre :-)-)
Haha håller helt med dig! Är inte tanken att dom ska bli "snygga", det är ju plåtisar, mer att dom ska smälta in och inte se rent utav förj*vliga ut. :-DD
Idag vart det omgång 2: Byta skivor & belägg bak. Fick även bråka lite med oken där vissa kolvar (heter dom så?) rostat igen lite så fick klämma sk*ten ur dom och sen på med lite kopparpasta.

Nu kom skillnaden, känns som en ny bil! :mrgreen:
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 1912

om du lägger en destination, "pratar&quo[…]

Det där är väl en ID3?

Besiktade idag på Besikta i Helsingborg. Fic[…]

Okej, hittade en video på Concept Vista. Ble[…]