Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

skall du inte slå till på en D5 awd istället?
vad är det netto med dina rabatter, för övrigt tycker jag Summum sportpkt, R-design är det överpris på kan jag tycka men de säljer ju som smör i solsken
Gurra82 skrev:vad är det netto med dina rabatter, för övrigt tycker jag Summum sportpkt, R-design är det överpris på kan jag tycka men de säljer ju som smör i solsken
Skulle väl kosta knappa 24000 extra netto att få en D5, det slår ju lite fel när dom har ett erbjudande på Klimatpkt och AWD på D4 som ger 11000:- extra i rabatt. Om detta inte hade funnits så hade det nog blivit D5.

Lite intressant det det med Summum kontra R -design, pratade med min säljare nyss och tidigare sålde man till största delen R design men sen nya modellen kom hade han bara sålt ett fåtal. Dom flesta väljer Momentum eller Summum idag enligt han. Nedlackning som nu finns på alla var en stor förklaring.
kan jag tänka mig, nog många som just valt r-design på de tidigare årsmodellerna för just nedlackeringen, en annan sak som jag reflekterat över på my14 med awd är att de flesta verkar välja d4 awd, och inte d5 awd, kan ha fel, men det känns så när man är ute och rullar sina mil på vägarna. man ser ju en del som mjölkbils chaufför
B230F går fett

Okej, har bytt alla packning på motorn (p&ar[…]

HVO 100

HVO 100 kan ha ett cetantal på 70 Eller i n&[…]

Kung. Tackar!

En massa felmeddelanden!

Hade exakt dessa meddelande på våran V[…]