...

Moderator: Moderatorer

Dom parkerar skitsnyggt också.. oftast får man tränga sig fram på trottoaren.

Vad säger ni om den här parkeringen? Är den inte tjusig!? :)
Bild
joel80 skrev:Kvalitén ser ju godkänd ut för det priset.. men nackdelen är väl att en sån kamera inte loopar inspelningarna.. så att när kortet är fullt måste du själv rensa det för att fortsätta spela in. :)
Nejdå, det finns tre lägen på den här. Kamera, film, och billäge. I billäget så spelar den in 5 minuters snuttar. När kortet är fullt så raderas den äldsta. Men jag har provat på hojen idag, och där vibrerade det som sjutton, får hitta någon annan placering och hoppas att det hjälper. Jag satte den på armen till ena backspegeln, det är begränsat med plats på styret. Men jag får hitta på något.
Men vad gäller bilen så känns det som att den fokuserar på rutans små stenskott, jag tror att man kan få bättre bildkvalitet om man lyckas få den att fokusera längre bort.
Ah.. ja men då var det ju rätt fint.. men nog klokt som du säger att skaffa ett större kort så du inte råkar spela över någon rolig situation innan du hinner tanka ut den då. :)
Stora minneskort är så ruggigt billiga idag också, se till att ta ett kort med hög prestanda exempelvis class 10, bättre överföringshastigheter m.m. Absolut värt de extra tiorna det kostar.
Köpte mig en DVR 207 på ebay för knappt 400:- som jag kört ett par dagar nu.
Är nöjd med den även om kvalitén är lite i underkant.
Som alla billigare kameror så fixar den inte mörker särskilt bra.
Senast redigerad av 1 sthlm, redigerad totalt 0 gånger.
vetten skrev:Det kan tydligen löna sej att ha en kamera monterad i bilen, verkar ju t.o.m. fungera mot polisen.

http://www.unt.se/tierp/filmad-fard-fri ... 25539.aspx
Ja se på faan!! Där tjänade han nog in kamerans kostnad mångdubbelt.. :)
Jag har varit i Ukraina en vecka för jobb.. och blev förbikörd av det här en av dagarna! En demonstartion "by car".
Det var värt att filma, och även om det inte riktigt är en incident på en dashcam lägger jag upp det här. :) Det är ju ändå en "incident" som har bilar inblandade.

Var lite läskigt att vara i en stad som bubblar av upprorskänsla.. skönt att ha kommit hem idag. Säkerheten kändes inte superhög precis.
[youtube]xKx2vbdD6Do[/youtube]
Frågan är hur Ukrainas regering skall kunna stoppa att så stor del av befolkningen vill närma sig EU?
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 356
motorinställning

Plocka av kamremmen, ställ allt rätt, &a[…]

Uppdatering Har varit ute och provkört men de[…]

Skruva ur den gamla, låt all bromsvätsk[…]

Min har efter 1500 mil förbrukat El 6,9 kWh[…]