Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

0715 I morse tittar ut genom fönstret, fan rimfrost 3tryck senare så mullrar brännaren i gång medansvar jag käka frukost innan jag tar bilen ner till station för avresa till Stockholm 0805.

Ingen rimfrost på rutan :D
av stavas
Är det någon som har beställt till en V60?
Någon som vet hur blir det garanti eller försäkring om någonting skulle hända när man har den enklare varianten inkopplad? Går det t.ex. att kontrollera i efterhand om det har varit något inkopplat som inte är "officiellt".

Kan tänka mig att det gärna skulle skyllas på den lilla plastbiten från Ryssland som inte är godkänd av Volvo vid ett försäkrings- eller garantiärende om det framkommer att den har varit inkopplad. Även om det inte alls skulle ha med saken att göra.
Har fått min dosa också!
Fungerar perfekt.

Men ni, det finns ingånf på den billiga dosan (som går på ca 1650:-) för en GSM modul.
Den GSM modul jag köpte till min V70 har fungerat klockrent i 4år nu, finns samma på elfa för ca 520:- + moms.
https://www.elfa.se/elfa3~se_sv/elfa/in ... =0&q=telic
Finns även andra varianter som går att styra via mobil app, men jag vet inte hur de tål den svenska kylan.

Tänkte beställa en GSM modul men jag vet inte vilken....
Skall gå att lära den lilla rackaren en massa annat har jag förstått, någon som testat?
Dela med er av era erfarenheter :P
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 38

Går startspärren i så kommer den […]

Tror nog att det var cordsläpp på n&a[…]

Jag måste nog säga att jag inte rikti[…]

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och p[…]