- lör 16 nov 2013, 23:53
Nog för att det är lite byggkaos.. men när man kommer från Klarastrandsleden och ska vidare norrut på E4an har det alltid varit så att man ska byta fil.. taxiföraren jobbade nog inte sin första dag just då heller... :)
Han låg bakom mig och borde följt blixtlåsprincipen.. varannan in, precis som vi andra gjorde. Sen att han hade legat och tryckt vääääldigt nära mig ända från centralen gjorde inte att jag blev mer positiv till att släppa in honom. Man ska inte vara ilsk i trafiken, men det var svårt att låta bli.
Det som låter lite konstigt är att ett pågående samtal i mobilen/högtalarna i bilen. Krockar lite med tut-ljudet så det låter raspigt.
Ingen touch.. då hade jag ringt polisen och börjat förfölja! :D
Ja det regnade ganska friskt.. jag körde själv inte så fort.. 100-105km/h. Ligger man i 80km/h och det faktiskt är rent i högerkörfältet (Forden blev även omkörd på höger sida strax innan...) bör man flytta sig dit.
Han låg bakom mig och borde följt blixtlåsprincipen.. varannan in, precis som vi andra gjorde. Sen att han hade legat och tryckt vääääldigt nära mig ända från centralen gjorde inte att jag blev mer positiv till att släppa in honom. Man ska inte vara ilsk i trafiken, men det var svårt att låta bli.
Det som låter lite konstigt är att ett pågående samtal i mobilen/högtalarna i bilen. Krockar lite med tut-ljudet så det låter raspigt.
Ingen touch.. då hade jag ringt polisen och börjat förfölja! :D
Ja det regnade ganska friskt.. jag körde själv inte så fort.. 100-105km/h. Ligger man i 80km/h och det faktiskt är rent i högerkörfältet (Forden blev även omkörd på höger sida strax innan...) bör man flytta sig dit.
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13