Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

rowe skrev:Hej,

ni som beställt och betalat via PayPal, har ni haft något problem. Har själv lagt en beställning och fått fakturan på 180€, men kan inte betala denna via mitt betalkort på PayPal (kortet är verifierat, dvs ingen beloppsgräns). Hur har ni gjort?

//Ronnie
Jag betalade bara fakturan som de skickade via paypal, var inga problem alls, betalade med mitt kopplade visa kort.
Guru skrev:
oldtimersmc skrev:
Spoiler »

Går knappast under epitetet billigt, det enda gratis som är gratis är ett Grattis.
Sant, betalar ju för PCC och VOC. Men funktionen att använda fjärren till värmaren var gratis (bara mjukvara).
Programvaran kostar väl en cirkus 3000 kr så långt ifrån gratis.
rowe skrev:Hej,

ni som beställt och betalat via PayPal, har ni haft något problem. Har själv lagt en beställning och fått fakturan på 180€, men kan inte betala denna via mitt betalkort på PayPal (kortet är verifierat, dvs ingen beloppsgräns). Hur har ni gjort?

//Ronnie
Kontakta paypal det har att göra med din verifiering, du har antagligen ett gammalt visa kort och Swedbank har bytt till Mastercard så du måste döda ditt gamla visakort (I paypal) innan du kan använda ditt master-c ring paypal de har ett support# där de snackar svenska
Har också beställt en.........

Väntar med spänning p åmitt ryska paket.
Volvo hade erbjudande idag i Min Volvo tidningen som hänger med bensinräkningen. :)
Monterat och klart fjärrstart för bränslevärmare - 6000kr

Monterat och klart fjärrstart av värmaren via bilnyckeln 2490kr (Passar årsmodell 2013 och bilar med timer)

Kanske lite dyrare än om man bestämmer sig för ryssarna.. :) Men skulle säga att risken för att det är en organiserad scam för att få nyckelkoder är lägre.. ;)
6000kr extrapris. Vem är Mafioso???
Cox skrev:Det värsta med det Mafioso priset är, att det inte är xtra pris alls.
Det där "erbjudandet" fick jag för 2 år sedan. Rysslådan är bra mycket mera prisvärd.

Ja visst blir man trött över pris sättningen.

Min dosa lämnade kontinenten den 11 har ej hört något från våra svenska tj-män men om gud vill + posten så lär den ligga i lådan i morgon.
om den följer samma tidsaxel som den förra.
Har även beställt en med gsm-dosa till min 10:a så då sitter jag på en dosa fet, dvs om någon är intresserad så... till självkostnadspris
joel80 skrev:Kanske lite dyrare än om man bestämmer sig för ryssarna.. :) Men skulle säga att risken för att det är en organiserad scam för att få nyckelkoder är lägre.. ;)
Kan vi inte skippa snacket nu om att detta skulle vara en bluff. Det behövs ingen raffinerad täckmantel för att få tag på vin-nummer, det är ju bara att söka efter fordon på transportstyrelsens hemsida så har du det där :-O)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 38

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]

Yes det ingick på vparts! Dock ej lås

Går startspärren i så kommer den […]

Tror nog att det var cordsläpp på n&a[…]