- tor 07 nov 2013, 21:11
Vad säger vi om Kia Sorento? Är de något att hänga i julgranen? Skippa gärna snacket om riskokare, lågprismärke och att man får vad man betalar för. Kom med konkreta saker om ni vet något. I teorin verkar den uppfylla alla mina önskemål men det är några saker jag funderar över. Jag trivs med kvalitétskänslan i min Volvo och misstänker att Kia kommer att könnas lite plastig, även om det är ett märke som skärpt till sig rejält de senaste åren. Faktum är att Volvo inte känns så där värst imponerande heller. Det största frågetecknet är rost. Förra, och första, generationen av Sorento var ju rostangripen redan som fabriksny.
He he he... det är svårt det där med bilbytartankar. Jag har funderat på VW Tiguan och Ford Kuga också men tycker att de är i minsta laget. Tiguan är dessutom ful och Ford Kuga är ju en Ford.
He he he... det är svårt det där med bilbytartankar. Jag har funderat på VW Tiguan och Ford Kuga också men tycker att de är i minsta laget. Tiguan är dessutom ful och Ford Kuga är ju en Ford.
"I didn't hear the question but the answer is aliens"