Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gurra82
då var beslutet taget, blev ingen ny bil denna gång, Växjö-Eskilstuna-Växjö fick det bli idag.

Bilen som inhandlades var en vit V70 D5 AWD Aut R-design MY12 med HGV 2, Keyless, 7" skärm, elmanövrerad stol förarsida med elinfällbara backspeglar, fjärr till dieselvärmaren, fast drag, 16" dubbade vinterhjul tyvärr på plåtfälg med kapsel, Nöjd med bilen? Ja kul att få köra 40 mil på en gång, man får ju lite tid att testa den osv, men visst låt vintern komma :D

Miltal: 4400 mil

Pris blev till slut 300
Användarvisningsbild
av bem
Grattis!
Härligt med (nästan) ny bil.
Så du fick ner den till 300 tkr.
Såg annonsen du hade länk till i ett annat inlägg, bilen är verkligen fullmatad med gosaker.
Är väl rätt bra krut vid behov i den bilen kan jag tänka mig.

Lycka till med bilen.

/Bo
fick ner den till 300 till slut, inget inbyte och då skall det väl vara billigare kan jag tycka, kraften räcker gott, blir säkert polestar någon gång kan jag tänka mig :D
Grattis. När får du hämta den? Annonsen finns kvar.
Den står hemma på gården :D , såg oxå att annonsen inte är bortagen
Hej missuppfatta inte detta är du snäll. Jag tänker på bilpriser. Var det verkligen nästintill dubbelt så dyrt att köpa en välutrustad V70 mot en välutrustad V50 2012? Jag köpte för en månad sedan min nuvarande bil, och betalade lite drygt hälften vad du betalade för din V70. Det fattas visserligen elmanövrerad förastol i min bil, men för övrigt verkar det vara jämförbar utrustning och jämförbara mil. Om inte din bil som ny var dubbelt så dyr mot min, så har V50 sjunkit mer i pris.
av para
SvenB skrev:Hej missuppfatta inte detta är du snäll. Jag tänker på bilpriser. Var det verkligen nästintill dubbelt så dyrt att köpa en välutrustad V70 mot en välutrustad V50 2012? Jag köpte för en månad sedan min nuvarande bil, och betalade lite drygt hälften vad du betalade för din V70. Det fattas visserligen elmanövrerad förastol i min bil, men för övrigt verkar det vara jämförbar utrustning och jämförbara mil. Om inte din bil som ny var dubbelt så dyr mot min, så har V50 sjunkit mer i pris.
Det fattas väl AWD, R-design och en D5a i din också va?
jag missuppfattar ingenting, awd d5 och r-design kostar ju tyvärr även som begagnat, enligt bilpriser skulle väl min kostat 289, men jag fick betala 300, utgångspriset var ju oxå 319, men allt styrs ju tyvärr av tillgång och efterfrågan. Räknade lite på 2012 prislista och hamnade på 467 innnan rabatt, 10% på de är 420, 120 i värdetapp på två år och 4400mil är väl normalt? Nöjd med bilen är jag iaf :D
Brånsle trycks problem

Har problem med min V70 -07 2,4D/D5244T5 Bilen do[…]

Backlampa

Jag igen, Troligen 16W Det är en som har m&a[…]

Med tex gummiklubba, slå lätt ifrå[…]

Stort tack för svar. Då blir det nog av[…]