Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av mhunter
Hej!

Nån som handlat från http://dema-reservdelar.se/index.html och känner till nåt om hur de är?
De har mycket konkurrenskraftiga priser på bl.a bromskit etc
Användarvisningsbild
av wissel
har aldrig hört talas om dem. Men får en olustig känsla
av att det kan vara oseriöst ! Inga adressuppgifter, inget Org.nr,
inget om ägarskap, jag kan ha fel förstås men men.....jag skulle inte handla där.
Freddie
Användarvisningsbild
av SvenB
Skumt. Endast ett oregistrerat mobiltelefonnummer. Dessutom verkar de inte ha Volvoreservdelar i Webbutiken.
av tomsa
SvenB skrev:Skumt. Endast ett oregistrerat mobiltelefonnummer. Dessutom verkar de inte ha Volvoreservdelar i Webbutiken.
Är väl iofs fler än detta företag som inte säljer volvodelar så av den anledningen är det väl inget suspekt men väl av andra orsaker.
Användarvisningsbild
av SvenB
tomsa skrev: Är väl iofs fler än detta företag som inte säljer volvodelar så av den anledningen är det väl inget suspekt men väl av andra orsaker.
Suspekt eller inte, men har man som TS en Volvo XC90 så har det viss betydelse. :)
av tomsa
SvenB skrev:
tomsa skrev: Är väl iofs fler än detta företag som inte säljer volvodelar så av den anledningen är det väl inget suspekt men väl av andra orsaker.
Suspekt eller inte, men har man som TS en Volvo XC90 så har det viss betydelse. :)
Jo men han kanske har fler bilar annars hade han väl redan insett att det inte finns volvodelar där gissade jag :shock:
av Volvouser
Håller med Wissel - skrik & spring bort från "firmor" som inte har ordentliga upplysningar om vem dom är.
Konkurenskraftiga priser eller ej - du kan få stora problem vid en evt reklamation!
Även om "firman" är nystartad skall addressuppgifter m.m ges till Bolagsverket - och kan därför också visas på hemsidan!
Att dom också registrerar ett domännamn, men inte använder detta domän till deras epost är också lite underligt...
Ett DNS uppslag på namnet styrker också mina misstankar om att det kan vara oseriöst.

Jag har också en V70 D3-2011 med varma/heta […]

Intressant, har varit med om dåligt/trå[…]

Hej! Blev erbjuden en uppsättning 19”-f[…]

Anliggande frambroms 740

Jag brukar skruva ur glidpinnarna och vända o[…]