Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

tobben87 skrev:När nu AM nämns, bra för att lyssna på.. =0)
"NileCity 105,6 för närvarande ligger på AM-bandet 1512 MHz."
hehe, tummen upp!
Är inte automatiskt avbländbar backspegel standard?
Nej..

Jag ville beställa det men fick inte (!) då det enligt min säljare inte gick när man beställde en Dynamic Edition (V70 MY13).. Jag tyckte det var rätt märkligt men bråkade inte om det då det inte kändes superviktigt.
~Kalle~ skrev:Elektriskt nedfällbara nackstöd i baksätet i S80in, aldrig använt på 2 år

/Kalle
Håller med om att det är en funktion som man kan va utan. Hade väl varit en sak om man kunde fälla ner dom sen upp igen när man vill. Men när man måste resa dom manuellt får dom vara uppe.

Sen gillar jag inte att dom fälls framåt, var snyggare på min 9-5 där dom fälldes bakåt, då hade jag dom alltid fällda för bättre bakåtsikt.
Haha.. min kollega tyckte det var den absolut bästa funktionen på Volvo när han hade en XC70 som hyrbil i somras. Så fort hans ungar började tjafsa i baksätet tryckte ha på knappen så att dom fick nackstödet i huvudet.. han tyckte det var en fantastiskt funktion! :D
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 40
Kan inte låsa upp dragkroken

S40 2009 Låset till dragkroken kärvar. […]

Kullagret där rattaxeln går in i styr[…]

Är väl ingen adaptiv farthållare[…]

Välkommen ut i trafiken