Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av stavas
dieseltuc skrev:Jag tycker nog man rattar rätt friskt, att tillfälligt höja innan det blivit varmt brukar i de flesta ACC anläggningar påskynda uppvärmning.

Jag vill inte heller ha samma temp hela tiden eller hela säsongen.

Det är apdåligt att Volvo inte klarar av vad andra gör. Jag har hellre en tempzon än två som det är du.
BMW:s nya 3-serie har samma problem, så det är inget unikt för Volvo.
av dieseltuc
stavas skrev:
dieseltuc skrev:Jag tycker nog man rattar rätt friskt, att tillfälligt höja innan det blivit varmt brukar i de flesta ACC anläggningar påskynda uppvärmning.

Det är apdåligt att Volvo inte klarar av vad andra gör. Jag har hellre en tempzon än två som det är du.

Om jag säger så här, Hyundai, Kia eller Toyota (listan kan göras väldigt lång) har icke detta problem. Varför i all sin dar skall Volvo vara sämre.......

Att ett ännu mer utpräglat premium märke (fler premium modeller än Volvo) har fått samma trams problem är en klen tröst.

:shock:
av stavas
dieseltuc skrev:
stavas skrev:

Om jag säger så här, Hyundai, Kia eller Toyota (listan kan göras väldigt lång) har icke detta problem. Varför i all sin dar skall Volvo vara sämre.......

Att ett ännu mer utpräglat premium märke (fler premium modeller än Volvo) har fått samma trams problem är en klen tröst.

:shock:
Absolut, håller med. Ville bara säga att det inte bara är Volvo som strular med detta.
av PFA
Finns det några feedback-möjligheter till Volvo? De har kanske en förslagslåda öppen för allmänheten? Detta vore väl en utmärkt idé att slänga in där....
Användarvisningsbild
av mstrandbo
Nå har de jo som nevnt i post 2 fått det til i nye V40, så det er vel sjanse for at alle nye modeller fra nå av kommer slik vi ønsker det? Det ble kanskje ikke prioritert i faceliften til de andre nå, men ved neste oppdatering kanskje.

Hej, Behöver byta styrservopump (elektrisk) […]

Har i dag haft ett meningslöst samtal med sup[…]

Solenoid b4b

Tack!

Inte är väl polerna skiftade mellan 740 […]