Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ProShine
Några bilder på min, med 40mm H&R sänkning, 20x8,5" OceanStorm fälgar. 245/30-20 däckstorlek. Blev faktiskt inte så värst stötig. Är riktigt nöjd

Bild
Bild
Bild

Kan lägga upp någon bild med 18" fälgar osänkt om du vill?
Användarvisningsbild
av rikrd
ProShine skrev:Några bilder på min, med 40mm H&R sänkning, 20x8,5" OceanStorm fälgar. 245/30-20 däckstorlek. Blev faktiskt inte så värst stötig. Är riktigt nöjd

Oj va snyggt! :) jäkligt snygga bilder också! Tagit dom själv?

Lägg gärna upp med 18" osänkt! ;) Tack på förhand! :)
Användarvisningsbild
av ProShine
rikrd skrev:
ProShine skrev:Några bilder på min, med 40mm H&R sänkning, 20x8,5" OceanStorm fälgar. 245/30-20 däckstorlek. Blev faktiskt inte så värst stötig. Är riktigt nöjd

Oj va snyggt! :) jäkligt snygga bilder också! Tagit dom själv?

Lägg gärna upp med 18" osänkt! ;) Tack på förhand! :)

Tack :) Ja dom bilderna är riktigt fina.. De är en kompis till mig som tagit dom, han är grymt duktig!
Har fixat två bilder på bilen med 18" innan sänkningen och massa andra små moddar.

Bild Bild
Användarvisningsbild
av ProShine
nyller skrev:

Fan så bra den ser ut :D

Tack :) Nu börjar man bli nöjd =)
Användarvisningsbild
av grillchips
Nå, hur har det gått? :D
Jag börjar själv kika åt V70 2.5FT som nästa bil istället för V60, mest pga utrymmet. Vad har du att säga såhär långt? :D
Användarvisningsbild
av rikrd
Kanon bil tycker jag! Sambon har haft den mest då hennes arbete kräver det, men så fort jag får tillgång till den så älskar jag den. Rolig att köra och en underbar komfort.. Kan man leva med gastankarna i bagaget så är den ju också billig att äga.

Dock så är vi högst troligt tvungna att sälja bilen. Sambon startar upp eget företag i månadsskiftet och efter mycket pusslande med siffrorna så ser det ut som vi måste "byta ner oss", tyvärr! Men man kan ju inte få allt här i livet. :)

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]