Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Vilket jobb! Kul att se någon lägga ner så mycket kärlek på en svensk klassiker.
Men lite mera bilder har jag på lut har idag skruva på dörrar klart monterar ruterna i fram + framrutan så nu blev motivationen högre ;)

Bild
Lite deppig bild på mina monster silicon fläckar :(

Bild
Ja som ovan men istället fick jag nu lacken å verkligen flyta ut ;) Ganska svårarbetad lack svår att få rinningar i men även svår att få riktigt blank men nu får de bero till sommarn ska lackera om bakskärmar framskärmar å bakdörrarna då dels för att få bort ovan fläckar å sen blev ena framskärmen inge vidare alls (enligt mig).

Bild
Prova fronten å monterat lite lampor.

Bild
Som den stod ikväll när jag gick in, rutan fram monterad spojler samt dörrar nu ska bara allt små tjafs dit å sen besiktning 8-)
Hehe ja jag har en tendens å dra ut några veckor på tiden :oops: :roll:

MEn bättre sent än alldrig får man väl säga har hunnit köra en 200-250mil sen besiktning nu å fungerar super förutom ett litet missöde med en kylarslang som brast, ligger på ca 0,7milen.

Bild
Synd jag har vare tvungen å slå på vinter sulorna fast gör sig nog så bra på Virgo fälgarna ;)

Bild
Känner mig rätt tillfreds nu.

Bild
LIte extra isolering skadar inte dämpar diselslamret rätt rejält.

Bild
Även hunnit tvätta av Stor`n lite å läcker inte allt för farligt med olja eller ja den fuktar lite runt ventilkåpan så ska väl ta å byta den packningen.

Bild
Köpte led lampor från Vparts specielt till backljusen 7,5watt 6000K blev en jäkla skillnad mot 21watt Ba15s glödljus.

Bild
Hade tyvär bara en cromad centrumkåpa (dessutom trasig) så fick köpa de nya modellen ser ju betydligt bättre ut än utan. Jo fälgarna ska lackeras om vart de lider. ;)

Lite deppiga bilder då :cry:

Bild
Vet inte hur de har blivit men blive har de tyvär på något vis har nuven krocka med skärmen precis vid gångjärnet. tur de är på skärmen som ska lackeras om till sommaren.

Bild
Ja så blir de när man bor efter grusvägar har komme på 1vecka sedan jag la på vinterdäcken som har lite grövre mönster än sommaren kastar upp lite mera sten då å sen slog de om å blev + å lerigt å stensprutet var ett faktum bara å gilla läget förstår inte varför jag skulle envisas å göra flärpen längst bak på tröskeln som original är ju ganska givet varför volvo valde å göra baljan slät i bakkant på senare modeller. Blir nog till å göra om de till sommaren ;)

Bild
Även fått på 4 Lumer frampån med 55watt xenon.

Nu ska jag bara njuta av en varm å skön å skrammelfri 244a å montera tillbaka de sista i inredningsväg å lite småpyssel ska väl bli en turbokonvertering med framåt vårkanten är tanken då de vore en grov lögn å påstå den är pigg :lol: Fart ökningen är konstant men inte direkt våldsam :roll:

Ber om ursäkt för dom lite dåliga bilderna hade bara mobilen å ta med då kameran svikta lite ;)
Tycker att den övre kylarslangen ser ut att vara farligt nära kamdrevet/kamremmen? :???: :|
Övrigt ser bilen riktigt fin å krispig ut :twisted: 8)
230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]