Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

daSea skrev:
chrissoid skrev:Tjena alla!
Ville bara flika in hur extremt nöjd jag är med ljusen Tobben (westcoastrecond) försog mig med.
Bra byggkvalite, känns som orginal delar, enkel monteringsanvisning att följa och ett enastående resultat!
Om fler funderar på att trycka i lampor i handtagen så rekomenderar jag Tobbens grejer starkt!

//Christian
Kan inte annat än hålla med! Funkar riktigt bra i min bil också! Mysigt! Helt ok monteringsanvisning var det också - till och med JAG fixade, med lite hjälp av lillebror, att montera dessa utan missöden.

Bild
Det var verkligen trevligt att höra, väldigt kul att kunna hjälpa till tycker jag.
/Tobben
Jag har funderat på att ta detta ett steg längre och försöka tillverka ljusledare av transparent acrylplast.
Tycker att det är ruskigt mörkt nere vid fossingarna, speciellt för barnen bak när de tappar nappar o dyl.
Har funderat på att sätta en lika dan ljusledare i dörrfacket som lyser upp det inifrån.
Användarvisningsbild
av daSea
westcoastrecond skrev:Jag har funderat på att ta detta ett steg längre och försöka tillverka ljusledare av transparent acrylplast.
Tycker att det är ruskigt mörkt nere vid fossingarna, speciellt för barnen bak när de tappar nappar o dyl.
Har funderat på att sätta en lika dan ljusledare i dörrfacket som lyser upp det inifrån.

Tycker jag du definitivt ska göra. Jag kan tänka mig att köpa fler av dina små fixar för att höja mysfaktorn i bilen. Funderat lite på ljusslinga i mugghållaren fram och markbelysning i dörrarnas undersidor... det vore något! Kan du inte fixa det med när du ändå håller på? ;-) en hel eftermonteringsmarknad ligger för dina fötter...
Senast redigerad av 1 daSea, redigerad totalt 0 gånger.
westcoastrecond skrev:
daSea skrev:
chrissoid skrev:Tjena alla!
Ville bara flika in hur extremt nöjd jag är med ljusen Tobben (westcoastrecond) försog mig med.
Bra byggkvalite, känns som orginal delar, enkel monteringsanvisning att följa och ett enastående resultat!
Om fler funderar på att trycka i lampor i handtagen så rekomenderar jag Tobbens grejer starkt!

//Christian
Kan inte annat än hålla med! Funkar riktigt bra i min bil också! Mysigt! Helt ok monteringsanvisning var det också - till och med JAG fixade, med lite hjälp av lillebror, att montera dessa utan missöden.

Bild
Det var verkligen trevligt att höra, väldigt kul att kunna hjälpa till tycker jag.
/Tobben
Vad kostar en komplett sats till alla fyra dörrarna om jag vill köpa från dig?
av 9070
Jag har sålt ett antal kit som "bara är att koppla in" för 500kr +frakt.
Då ingår diod, förkopplingsmotstånd, kontakt och kabel för fyra dörrar, samt en utförlig monteringsanvisning samt elschema.
Har även utfört montering av dessa för en rimlig merkostnad.
av matte75
9070 skrev:
Jag har sålt ett antal kit som "bara är att koppla in" för 500kr +frakt.
Då ingår diod, förkopplingsmotstånd, kontakt och kabel för fyra dörrar, samt en utförlig monteringsanvisning samt elschema.
Har även utfört montering av dessa för en rimlig merkostnad.
Tack för hjälpen....Jag var visst blind :oops:
Ett gigantiskt imperium för eftermarknad av eftermonterbar belysning låter inte fel.
Synd bara att dygnet endast har 24 timmar, de blir inte värst mycket tid över till mina små projekt efter jobb, fru och tre barn, hus och hem om jag ska vara ärlig.
Men jag ska göra mitt bästa.
Ruskigt trevligt med den härliga feedback jag fått från er som köpt kit av mig.
/Tobben
av matte75
westcoastrecond skrev:Ett gigantiskt imperium för eftermarknad av eftermonterbar belysning låter inte fel.
Synd bara att dygnet endast har 24 timmar, de blir inte värst mycket tid över till mina små projekt efter jobb, fru och tre barn, hus och hem om jag ska vara ärlig.
Men jag ska göra mitt bästa.
Ruskigt trevligt med den härliga feedback jag fått från er som köpt kit av mig.
/Tobben
Kan verkligen rekommendera detta kit som Westcoastrecond säljer. Snabb frakt och bra beskrivning. Monterade kitet i alla mina fyra dörrar igår utan problem. Tack för smidig affär! :-)-)
matte75 skrev:
Kan verkligen rekommendera detta kit som Westcoastrecond säljer. Snabb frakt och bra beskrivning. Monterade kitet i alla mina fyra dörrar igår utan problem. Tack för smidig affär! :-)-)

Trevligt att det löste sig för dig också.
Varde ljus som någon en gång sa!
/Tobben
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 22
850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]