NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mojja
Men min bil en som hade gått 900 mil började service lampan lysa på utan att bilen varit inne för vanlig service än. då släckte dom den bara på verkstan,

hade jag vetat detta själv så hade jag kunnat släcka den själv..

m.v.h mojja
av masol
Intressant utveckling på detta ämnet :???: . Varför ville jag veta hur man släcker servicelampan? Öhh...spelar det nån roll egentligen??

Frågar man inget får man inga svar.

GOD JUL på Er alla!! :D
Användarvisningsbild
av zolle
Haha, ja så är det här. Jag frågade en gång om tips på hur man kunde slippa att det pep och blinkade när man inte hade säkerhetsbältet på...de flesta svaren var typ "man ska ha säkerhetsbälte på när man kör bil!!!" och inte mycket till svar på min fråga...
av sportmomentum
Är man så jävla dum så man inte använder bälte i Sverige,
flytta till södre breddgrader.

Har kraschat 3 gånger och samtliga ggr hade jag bälte, annars inte. Nej fy fan ALLTID bälte på. I amazonen var den ju kass och i Commodoren likadant men rullbälte är inte obekvämt( som brukar vara orsaken till att man inte vill ha bältet på.
av Hellrider
zolle skrev:Haha, ja så är det här. Jag frågade en gång om tips på hur man kunde slippa att det pep och blinkade när man inte hade säkerhetsbältet på...de flesta svaren var typ "man ska ha säkerhetsbälte på när man kör bil!!!" och inte mycket till svar på min fråga...
Det är bara för att det är ett sånt överflöd av intelligens från vissa på detta stället! :idea: :shock:
Användarvisningsbild
av zolle
...som sagt... :D :D
av Lej
Hellrider skrev:
zolle skrev:Haha, ja så är det här. Jag frågade en gång om tips på hur man kunde slippa att det pep och blinkade när man inte hade säkerhetsbältet på...de flesta svaren var typ "man ska ha säkerhetsbälte på när man kör bil!!!" och inte mycket till svar på min fråga...
Det är bara för att det är ett sånt överflöd av intelligens från vissa på detta stället! :idea: :shock:

I det här fallet som Zolle refererar till var det helt rätt att dela med sig till honom....
Theo's V60 T5 R-Design 2019

Trevlig bil! Kul ändå att hyfsat l&a[…]

VoC kan vara den sämsta tjänst jag betal[…]

OM RYSSEN KOMMER

Och det spekuleras i om en av Sverige donerad SAA[…]

965 -97 Ingen gnista.. (B63)

Att den går dåligt när du gasar &[…]