Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av RCE
Tyvärr dröjer VEA med AWD som läget ser ut idag enligt en mkt trovärdig och direkt involverad källa. Det är också därför som D4 AWD skruvats upp till 181hk för att matcha D4 VEA.
av PFA
tshirt skrev:
PFA skrev:Det finns redan en pågående tråd om Klimatpaket, men är nyfiken på om du fick eluppvärmda spolarmunstycken eller eluppvärmda ratt i din bil? Det fanns tydligen en valmöjlighet, vilket jag inte kände till. Jag fick spolarmunstyckena i min offert, men hade ju nog hellre haft värme i ratten.
Jag fick rattvärme men när jag frågade om man inte fick spolarmunstycken så sa han att det finns två paket som man kan välja mellan men att alla väljer rattvärme så han frågade mig inte vilket jag ville ha.
// Henrik
Visst, jag låg på säljaren ordentligt i samma stund som VEA kom in i "systemet" för att få till en offert snabbt, men det är dåligt att han inte informerar om valmöjligheterna. De säljer många bilar i månaden och ska ha koll på läget, det är deras jobb. Inget snack. Jag har ställt frågan om det är möjligt att ändra från spolarmunstycken till ratt, men inte fått något svar.

Har bilen inne på verkstad nu. Det som ska b[…]

Ni har ja mätt lambdasonden, kall motor t&aum[…]

Slipade med 80 papper sedan 240 och 400 samt v&ari[…]

Vi som beställt EX90

Talade med min handlare i dag, ny SW release p&[…]