Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

stooges skrev:Helt apropå klassiker :-)-)
Skall man nu köra The Kinks så måste man ju även ha med denna:

Och the Kinks låter ju nästan som the Knack och när vi ändå talar klassiker så:
Sånthär får originalsystemet i Volvon att arbeta lite extra:
Ben Sage - Sleepless (VIP remix). Förmodligen den dyraste låten jag köpt, en vinyl med enbart 2 spår på som jag gav 250 spänn för, begagnad. Går inte att få tag på ny längre, så nu sitter den inramad på väggen ovanför skivspelarna.

Spor - Kaori. Sitter också uppe på väggen, en av mina all time favourites. Så förbannat välproducerad och genomtänkt.

En genre som kanske inte helt bekant för er men drum and bass ligger mig ytterst varmt om hjärtat. ;;-O ;;-O (B) (B)
grillchips skrev:Sånthär får originalsystemet i Volvon att arbeta lite extra:
Ben Sage - Sleepless (VIP remix). Förmodligen den dyraste låten jag köpt, en vinyl med enbart 2 spår på som jag gav 250 spänn för, begagnad. Går inte att få tag på ny längre, så nu sitter den inramad på väggen ovanför skivspelarna.

Spor - Kaori. Sitter också uppe på väggen, en av mina all time favourites. Så förbannat välproducerad och genomtänkt.

En genre som kanske inte helt bekant för er men drum and bass ligger mig ytterst varmt om hjärtat. ;;-O ;;-O (B) (B)
250 spänn och så var musiken skitdålig!!! Näe, skojar bara. Jag har aldrig tagit till mig denna musikstil även om den har vissa sköna inslag. Det är liksom inget flyt i musiken, bara en massa brottstycken som låter helt kaotiskt. Men jag antar att det finns någon form av känsla i den och något vissa finner njutbart. Jag lyssnar säkert på saker som andra inte gillar. Fast det är klart, alla gillar ju 80-talsinspirerad spacesynth :mrgreen:
http://www.llesrof.se/musik/Popcorn_(Pa ... d_mix).mp3
Det är inte ofta jag får gåshud av musik. Den här låten, speciellt i den här versionen, är en av dom. Amazing grace med den svenska saxofonisten Johan Stengård.

[youtube]omOYeW-vktE&fmt=18[/youtube]

/Håkan
GT-mannen skrev:Det är inte ofta jag får gåshud av musik. Den här låten, speciellt i den här versionen, är en av dom. Amazing grace med den svenska saxofonisten Johan Stengård.

[youtube]omOYeW-vktE&fmt=18[/youtube]

/Håkan
Blev faktiskt lite fuktig i ögat av det där, det var galet bra!

Själv satt jag och lyssnade på
http://open.spotify.com/track/3JR2KxGhv5uegh54p3DvEb

Skiljer sig en del mot en ömt hanterad sax...
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 31
Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &[…]

installera dragkrok

ok! Vilka funktioner får man med volvo orgin[…]

Min precis nya XC60 -26 Plus med Darkpaket kommer[…]